perjantai 21. maaliskuuta 2014

Hawaii part. 2

Heipsan! Hawaijlta kotiuduin tänään päivällä, 20 tunnin lentokentällä istumisen jälkeen... Lennon piti lähtä yheksältä illalla, mutta se lähtiki vasta yheltä aamuyöllä. Perille päästiin Californian aikaa seittemän kaheksan välillä aamulla, ja siellä ooteltiin neljä tuntia että meiät tultiin hakemaan ja sit ajettiin vielä kaks tuntia San Franciscosta Salinasiin, eli oon tässä viimesen vuorokauden aikana  nukkunu sellaset kolme tuntia. Mulla ois vaikka mitä mahtavia ja uskomattomia tarinoita jaettavana tuolta reissulta, mutta mulla ei oikeesti aivot pelaa. Heräsin just Erichin auton takapenkiltä ku pyysin et voinko mennä sun autoon nukkuun ja heräsin siihen ku varashälyyttimet huutaa ja se kysyy että MISSÄ MUN AVAIMET MINNE LAITOIT NE ja kahen minuutin ajan vaan katoin sitä ku mulla ei ollu mitään hajua mitä on meneillään. Hawaijin reissu oli luultavasti paras viikko mun elämässä tähän mennessä, koettiin niin paljon kaikkea lyhyessä ajassa ja tehtiin unohtumattomia muistoja. Mulla ois vaikka mitä tarinoita mun päästä varpaisiin ulottuvasta sunburnista kaikkiin skandinaaveihin ketä nähtiin ja keille mentiin juttelemaan. Slovakialaisesta myyjästä joka muutti hawaijille, joka oli nuorempana "party girl" jota mää muistutan, joka anto mulle sen sähköpostiosotteen että jos eksyn hawaijille uudelleen. Paljon kerkes tapahtumaan kymmenessä päivässä, ja musta se oli täydellinen aika. Ei liian vähän mutta ei liian pitkäkään. Vaikka jätin mun sydämen hawaijille niin silti oli kiva tulla kotiin!
IMG_6069IMG_5912IMG_5959IMG_6133IMG_6157IMG_6181Surffattiin lauantaina, ja se oli niin hauskaa. Raskasta toki ja käet oli ihan jumissa seuraavana päivänä, mutta se oli mahtava tunne ku seiso laudalla ja ratsasti sillä aallollla! IMG_6204IMG_6214IMG_6222IMG_6233IMG_6237IMG_6277IMG_6291Snorklattiin hanauma beachilla kristallinkirkkaassa vedessä ja sukelleltiin kalojen mukana. Tää oli surffaamisen lisäksi yks reissun kohokohdista ja uusista kokemuksista!IMG_6362IMG_6363IMG_6369IMG_6386Mentiin Pearl Harborille, ohjattu kierros siellä oli luvassa mutta ennen ku päästiin turvatarkastuksista sisälle niin Lindan kans eksyttiin muusta ryhmästä, eikä ne ees huomannu et oltiin kadoksissa. Ostettiin ruokaa ja mentiin ottamaan aurinkoa nurmikolle pariksi tunniksi.IMG_6432IMG_6440IMG_6491IMG_6514IMG_6527IMG_6529"mitkäs nämä on..."IMG_6535IMG_6560Käytiin vaeltamassa, vai mitähän se on suomeksi. Hiking? Tuo oli nimeltään Diamond Head ja se ei ollu mitenkään liian raskas tai rankka, mut hikoilin ku pikku possu ku pääsin ylös, mutta maisemat oli kyllä sen kaiken hien arvosia siellä ylhäällä!IMG_6633IMG_6624IMG_6630Yhteen niistä uskomattomista tarinoista liittyy se ku mua vastaan tuli mun lukija suomesta. Voi sitä hämmennyksen määrää haha! Hän halus ottaa yhteiskuvan, linda kuvaustaidot on vaan aika heikot joten niitä en tänne laita, vaan laitan sen sijasta tän missä näkyy se lukija, minä ja linda, ja tämän kuvan otti varmaan joku random japanilainen turisti...IMG_6611Ostettiin ystävyys käsikorut (kuulostaapa juntilta suomeksi). Mulla on ruotsinlipun värit ja myös oman lipun värit, ja lindalla on suomenlipun värit :)IMG_6634IMG_6636IMG_6641But first, let me take a selfie.IMG_6643IMG_6649IMG_6653IMG_6657
Ei ollut viimenen hawaiji postaus, vielä on jatkoa tulossa joku kaunis päivä.....

8 kommenttia:

  1. et uskokkaan kuinka kauan näitä hawaii postauksia on ootettu,vaikka yhen teitki jo siellä paikanpäällä 8) Näitä kuvia jaksais kattooo vaikka kymmenen postausta, eikä kyllä auta matkakuumeeseen yhtään.. :D

    VastaaPoista
  2. milkä toi käsimerkki on mitä noi kaikki jäbät näyttää :'D

    VastaaPoista
  3. Olitko sä se joka asu salinaksessa? Sielltä tuli suomenki uutisiin asti joku tytön nälässäpitämis juttu :/ iltalehdenn sivuilla kerrottiin :(

    VastaaPoista