sunnuntai 11. lokakuuta 2015

UUSI IHANA KOTI

Ollaan nyt tasan viikko keretty asustella tässä meidän juuri rakennetussa kodissa, ja pikkuhiljaa tää todella alkaakin tuntua kodilta! Vielä puuttuu verhot ikkunoista ja makuuhuoneista taulut ja hyllyt seiniltä, mutta suurin osa tavaroista on alkanu vähitellen löytää oman paikkansa. Oon aina halunnu huoneen yläkerrasta, vinon katon sängyn yläpuolelle, oman parvekkeen ja oman kylppärin - and guess what! Nyt mulla on ne kaikki ja kyllä mää nautin! Monena aamuna ennen kouluun lähtöä oon vaan syöny aamupuuroa keittiön pöydän ääressä ihan hiljaa ja samalla katellu auringonnousua, ja iltasin taas iltapuuroa syödessä auringonlaskua meren taakse ja tullu siihen tulokseen, ettei vois talo enää paremmalla paikalla olla.

Ehdokasbanneri - Lifestyle -Indiedays Blog Awards

PS: Jotain niin siistiä! Nimittäin mun blogi on päässy ehdolle Indiedaysin Blog Awardsin "Lifie" -kategoriaan, ja ois tosi huippua jos kävisitte äänestämässä mun blogia siellä!! Kiitoksia kaikille jo etukäteen :-) Äänestää voitte mua TÄÄLLÄ! Äänestäjien kesken arvotaan myös mahtavia palkintoja.

IMG_1673m
IMG_1670m
IMG_1668mIMG_1667mIMG_1663mIMG_1657m
IMG_1676m
IMG_1678m
IMG_1685m
IMG_1677m
IMG_1689m
IMG_1656mIMG_1655m
IMG_1679m
IMG_1706mIMG_1703m
IMG_1691m

11 kommenttia:

  1. Moi! Lueskelin tässä sun blogia tuolta vaihto-oppilas ajoilta. Oon tänäsyksynä itsekkin hakenut Rotareitten kautta vaihtariksi. Oon kuitenkin kuullut, että jos valituksi tulee, niin pitäisi hankkia perheitä mahdollisesti Suomeen tulevalle vaihtarille. Pitkiö sun hankkia perheitä Suomesta? Jännittää niin paljon, ja pelkään että vaihtovuosi jää väliin joko perheiden, tai sen takia ettei minua valita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun ei pitänyt hakea ollenkaan, mutta jotkut klubit tosiaan vaatii sitä että ehtona vaihtoon lähtöön on etittävä perhe(et) vaihtarille :/ mutta aika helposti ne kuulemma löytyy ku laittaa vaan sanaa eteenpäin!

      Poista
  2. Tiedätkö mihin aikaan nuo haastattelut yleen ovat? Lähetin hakemusta rotareille ja sieltä tuli vastaus että se on vastaanotettu. Hakuaika päättyi kuitenkin jo syyskuun puolessa välissä eikä mitään ole vielä kuulunut haastatteluista. Tiedätkö onko tämä normaalia vai pitäisikö mun ottaa yhteyttä niihin ja kysyä itse koska mun haastattelu voisi olla, vai onko se liian röyhkeää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki kutsutaan haastatteluihin. Haastattelu on loka-marraskuussa, mutta ainakin Turussa marraskuun loppuun mennessä kaikki edustajat on jo valittu!

      Poista
    2. joo siinä tulikin vastaus, mullaki oli haastattelu about 2kk päästä hakemuksen lähettämisestä, ja päätös tehtiin vasta marraskuun puolivälissä, ei mitään hätää eikä kiirettä :)

      Poista
  3. Laitathan joskus kunnon kierroksen teidän uudesta talosta? :) Missä päin Raahea teidän uusi talo on? :D

    VastaaPoista
  4. Hei, minulla on marraskuun alkupuolella haastattelu rotareiden kautta ja minua jännittää nyt aivan kamalasti;-D onko sinulla jotain vinkkejä haastatteluun ja mietin myös sitä, että jos minulta esim kysyttäisiin syitä miksi haen rotaryn kautta niin voinko vastata yhdeksi syyksi sen etteivät muut järjestöt perheeni rahallisen tilanteen takia ole mahdollisia ja vaihtovuosi on vain kiinni rotareista, vai kuulostaako se liian tarkoituksellisesti kerrotulta "nyyhkytarinalta"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää taisin mainita saman mun syyksi, mutta tietenki painotin myös sitä että koska rotaryn vaihto perustuu täysin vapaaehtoisuuteen eikä oo kaupallinen järjestö niin siksi myös rotaryn valitsin. ja joiltaki on kysytty poliittisia kysymyksiä, eli ennen haastattelua tsekkaa suomen pääministerit ynnämuut jos ne ei oo ihan kirkkaassa muistissa :) mutta suurin vinkki on, että oo rohkea! Kättele reippaasti, puhu paljon, kato silmiin äläkä ujostele - sen takia mut valittiin osittain!

      Poista
  5. ihanan näköstä teillä! rakastan sun postauksia

    VastaaPoista