tiistai 21. toukokuuta 2013

on the coast

Joskus varmaan kuukausi sitten selailin kuvia netistä siitä alueesta mihin päin oon menossa ja siitä lähistöltä ja aattelin et voisin näyttää niitä teillekki. Ainaki san franciscossa tuun käymään heti mun vaihon alussa ku lennän new yorkista sinne ja mun perhe tulee luultavasti autolla hakemaan mua sieltä, ja toivon mukaan käytäis vähän kierteleen ja tutustuun siihen kaupunkiin. Myös mun ystävä tanskasta, joka on menossa los angelesiin, hollywoodiin, pyys mua sen tykö sitten vieraileen! Mietittiin et tuleekse mun tykö salinakseen vai mä sen tykö hollywoodiin, mut arvatkaa oliko vaikee päätös... EI. Se sano et voitais shoppailla paljon ja maata rannalla ja tehä kaikkee kivaa yhdessä ja se kuulostaa kyllä ihan semi hyvältä eikö vaan... Mun guarantee form (kaikki tiedot mm. perheestä ja koulusta ja kaikesta) pitäs olla matkalla mun postiluukkuun, melkein 2 vko sitten melissa aiko lähettää sen tänne 10 päivän sisällä suomeen ja viikko sitten rauno sano "odottelevansa sitä saapuvaksi lähipäivinä" mutta ei vieläkään... Vitsi nuo jenkit on aina niin saamarin hitaita ja minä niin kärsimätön!! 
collage2collage1collagecollage3collage4
kaikki kuvat googlesta

23 kommenttia:

  1. AI ETTÄ ET HEHKUTA TAI SANO TÄSTÄ ENÄÄ MITÄÄN.....etkö yleensäkkään pidä lupauksias?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lue mun kysymyspostaus uusiks ja pari kohtaa sieltä mitä sinne oon kirjottanu siitä mitä kirjotan tänne mun vaihtoasioista ja mitä en ja millon haluan ja minkä verran haluan :) etkö tajuu et tää ei oo mikään muotiblogi jossa esittelen mun tyylii tai uusii housuiihhhb jotka just ostiinhhhh....

      Poista
    2. oikeesti relax ano...

      Poista
    3. 5 postausta taaksepäin on postaus joka on omistettu sun uudille converseillehhh... ja ano ymmärrän sua

      Poista
    4. joka alkaa sanoilla "yleensä en täällä mitään ostoksia jaksa esitellä, mutta nämä on pakko, mun ekat converset!" ;)

      Poista
    5. julian viimesin postaus joka liittyy vaihtoon on abaut 10 postausta taakse päin ?

      Poista
    6. NONI vielä parempi :D ja yleensä vaihtariblogit käsittelee pelkästään vaihtoon liittyviä asioita eli jos teitä ei ne kiinnosta niin niitä ei kyllä kovin usein tänne nyt oo etes tullu joten...... :)))

      Poista
    7. Jos Julia on nyt lähdössä vaihtoon niin eiköhän tämän blogin pääpaino myös sinne sijoitu? Lisäksi tällainen postaus on TÄYSIN NORMAALI vaihtoon lähtevältä. Meinasin jo itse pyytää juuri kyseiseen aiheeseen liittyvää postausta. Omaan aikaani munkin blogista löytyi tällainen ja vuoden lopussa tein postauksen, jossa vertasin sita aitoa kokemusta siihen, mitä olin nähny kuvista ennen uuteen kotiin muuttoa. Se, että Julia pääsee Kaliforniaan ei tarkota sitä, että pitäisi tulla jättämään kateellinen kommentti siitä, miten ei millään itse haluaisi kuulla aiheesta enää mitään. Julia on itse päässyt tähän pisteeseen ja pääsee toteuttamaan unelmaansa. Jos tämä on tai oli jonkun muunkin unelma niin surullista on, jos ei sille sitten mitään tehnyt. Jos blogin nimessä mainittu aihe ei kiinnosta niin älä sitten vaivaudu paikalle, vai miten se meni?

      Mutta siis, Julia, voitko mahdollisesti tehdä tarkempaa postausta siitä, että mitä haluisit tehdä, nähdä ja oppia USA:ssa/sta? Sitten vuoden lopussa vertaisit listaa ja kertoisit miksi jokin ei toteutunut tai oliko joku juttu liian "yliampuvasti" ajateltu tai millasta se todellinen elämä sitten oli verrattuna siihen, mitä nyt ajattelet sen olevan? :)

      Poista
    8. kiitos paljon tästä kommentista ja näinhän se asia on, eikä tässä postauksessa oikein ollut muutaku kuvia enkä paljoa salinaksesta tai siitä alueesta oo ees kerenny kertomaan :) ja hei tosta postausideasta, tosi hyvä idea!! voisin oikeesti tehä koska mun päässähän nyt ei oo muutaku stereotypioita koko kalifornaista ja usasta, joten ois sitten kiva nähä kuinka väärässä oikein olin, haha!! :)

      Poista
  2. ootko saanu jo perhetietoja? :)

    VastaaPoista
  3. Hei! Valitsin sun blogin viiden parhaan joukkoon. Postauksen ja muuta 4 blogia näet täältä

    VastaaPoista
  4. Nuo kuvat on aivan ihania, sulla tulee varmasti hyvä vuosi Californiassa ! Ite oon lähössä vuoristoiseen Utahiin ja sielläkin on kyl niin ihania ja hienoja paikkoja, en jaksa odottaa enään, haha... lähtöpäivä tule jo :D

    En tienny, että voi oikeesti päästä johonki Hollywoodiin, mitää ??

    milla-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa ihanalta :) ja mä olin kans ihan että what the hell, ja hän ois menossa hollywood high schoolii jota kävi mm. sarah jessica parker ja gossip girlin blair????

      [x] kateellinen minä.....

      Poista
    2. Ketäköhän sen perheet sitten on haha... Brad Pitt host-isänä kelpais xD

      Poista
    3. onks tällä tanskalaisella blogia tai mitää? :)

      Poista
  5. Amerikasta postin tuleminen kestää keskimäärin pari viikkoa lähetyspäivästä. Eli luulen sen tulevan melko piakkoin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi paska ku se kaks viikkoo sitte sano et "lähetän sen 10 pv sisällä" eli jos se on tyylii lähettäny sen vasta sitte kymmenentenä päivänä niin vielä kauheesti oottelemista!!!!!!!!! EEIIHH

      Poista
  6. minkä ikänen oot?ja ootko saanu jo tietää sun hostperhetiedot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 15 ja en mut ne tiedot on tulossa just mulle postissa!! :)

      Poista