lauantai 17. elokuuta 2013

ehkä myrskyjä on siksi että niiden jälkeen saataisiin auringonnousuja

IMG_8791m Vaihtarin elämä on oikeesti kunnon vuoristorataa, enkä uskonu että se on näin vuoristorataa. Musta tuntuu että jokatoinen päivä on tosi hyvä ja jokatoinen aivan perseestä. Toi päivä jollon tein ton videopostauksen, oli tosi hyvä päivä mutta illasta vähän suru koska vaihoin perhettä. Seuraava päivä oliki aivan kamala. Koulussa mikään ei sujunu; cheerleading koutsi sano että niillä ei ookkaan ylimäärästä uniformua ja yks maksaa noin tonnin joten ei oo oikein semmosia rahoja, viulunsoitto ei sujunu ollenkaan ku biisi oli mulle ihan uus ja muut oli soittanu sitä koko viimevuoden ja muutenki unohin oman viulun kotiin ja soitin jollain ihan erillä eikä se sujunu joten luovutin ja menin muiden kans soittamaan tuikituikitähtöstä, kavereita ei ollu ja jokanen oli jossain ja jos kavereita oli niin olin silti se kolmas pyörä. Mutta näistä mikään ei ollu mun suurin ongelma vaan se, että mulla on niin kamala ikävä sitä edellistä perhettä!

IMG_8776m  Ku pääsin koulun porteilta niin kyyneleet vaan rupes valumaan ja oisitte nähny host äitin ilmeen ku tulin kotiin silmät mustana eikä mun puheesta saanu mitään selvää. Se oli aivan kamala päivä, tunsin itteni niin yksinäiseksi. Mun kaveritkaan amerikasta ei ollu ottanu mitään yhteyttä ja aattelin jo että otan ekan lennon suomeen. Illalla lähettiin ruokakauppaan ja ajettiin (ex) host isin toimiston ohi ja voi sitä tulvaa minkä aiheutin. En tiiä mikä siinä on mutten vaan pysty ajattelemaan niitä ilman että tuun surulliseks! Sinä päivänä ku lähin niin jätin niille keittiönpöydälle kirjeen jossa kiitin niitä kaikesta :) Illalla tuli kuitenki jo parempi mieli ku vietin aikaa mun host siskon kans, käytiin starbucksissa ja se pyys mut sen mukaan san franciscoon!!

IMG_8780m Nyt menee jo paremmin. Eilen koulussa oli kaks testiä, enkun testistä sain 21/22 pistettä ja historian testistä en tiiä, koska niitä saatu vielä takas. Mutta koulu on täällä naurettavan helppoa, ympyröi vastaus A, B tai C. Cmoon.. Sen jälkeen menin ex host isin/counselorin/johnin/en-tiedä-miksi-kutsua toimistolle niinku aina ennen vanhaan ja sieltä se vei mut kampaajalle. Siellä vierähti kolme tuntia ja tukasta tuli ihan kiva! Sen jälkeen se vei mut koululle, ja meillä alko koulun tanssit, Mixer. Oh boys teiän pitäs nähä se tyyli miten jenkkiläiset tanssii.. Entiset vaihtarit varmaan tietää mitä tarkotan! Olin valmis jo lähteen tunnin päästä kotia mutta sit Natalia, tyttö joka oli suomessa vaihdossa, löysi mut ja hengailin sen kanssa koko illan. Oli hyvä ku tuli tiukka paikka enkä tienny jotain sanaa enkuks niin pystyin suomeksi sanomaan, kuten puhelinliittymä... Huomenna meen niille viettämään aikaa ja luultavasti niiden perhe on seuraava perhe joka mua hostaa!! 
IMG_8802m
Tänään aamulla mun puhelin vihdoin toimi (suomi iphone ei¨oikein toimi täällä enkä saa kenenkään viestejä) ja huomasin että olin saanu paljon viestejä mun kavereilta, emilyki oli laittanu viestiä että missä oot, en oo nähny sua, tuutko illalla mixeriin?!? Patti, mun counselor, oli laittanu viestiä ja sano että voin käyttää host äitin entistä iphonea vaikka muuten rotary ois antanu mulle jonku karvalakkimallipuhelimen, jossa ei varmaan ois ollu ees kameraa.. Patti sano myös, että täällä on joku tanssikoulu lähistöllä, ja hän tuntee omistajan ja voisin liittyä sinne sekä kutsu mut niiden kans illalliselle :) Joten kaikki on ihan hyvin ja elämä hymyilee taas. Nyt lähen syömään aamupalaks paahtoleipää jonka päällä on nutellaa, ai mitkä vaihtarikilot, ja sen jälkeen parvekkeelle ottamaan aurinkoa! Hyvää yötä suomi :)

14 kommenttia:

  1. Voin niin samastua! Mulla oli myös ehkä maailman kauhein eka päivä highschoolissa! En tuntenu ketään, ihmiset oli ilkeitä ja lopulta rupesin itkee kesken päivän :/ Mut tästä on suunta vaa ylöspäin! :D

    VastaaPoista
  2. Voi säkin pääsit jo tutustumaan tähän tanssityyliin ;) Oli se aika järkytys kun kukaan ei varottanu etukäteen.. Grinding.. Bumping.. however you want to call it! Usko tai älä, mutta siihenkin tottuu! x)

    VastaaPoista
  3. Kuin usein sää oikein vaihdat perhettä tai miten se homma toimii? Säähän ehdit olla vain ihan vähän aikaa siinä ekassa:o tsemppiä sinne, tätä blogia on ihana lukea!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no toi oli poikkeustapaus ja mun tilanne on vähä eri, oon nyt väliaikasesti tässä perheessä vaa missä nyt oon ku ne ettii mulle normaalia perhettä mutta löysin ite jo yhen niin muutan varmaa jo ensvkolla :D mutta yleensä niitä vaihetaa n. 3-5kk välein :)

      Poista
  4. ihana toi siun tukka!:)

    VastaaPoista
  5. kutsutaanko kaikki rotareille hakemuksen lähettäneet haastatteluun tiiätkö?:) ja tsemppiä sinne:)

    VastaaPoista
  6. kyllä se elämä lähtee siitä sujumaan, positiivisella mielellä vaan vaikeuksista huolimatta! :) toki itkeäkin saa välillä, se auttaa ;) ootko laskenut koskaan et paljon sun vaihtovuosi on tähän mennessä maksanu (meinaan lennot, ohjelma, vakuutukset... jne mitä rotarylla nyt pitääki maksaa!) ? mua kiinnostais hirveesti itteeni lähtee vaihtoo ja sen taki haluisin tietää suunnillee paljon kenelleki on maksanu ku se ei ain oo saman verran... ihan jo tuhansien tarkkuudel jos sinne päi osaisit kertoo ni oisin kiitolline! :) oikei ihanaa vuotta sulle sinne! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottahan se on! :) ja yhteensä aika paljon ku on pitäny kustantaa matkat helsinkii hakee viisumia ja lahtee koulutuksee mutta jos niitä ei lasketa vaa nää perus vakuutukset ja muut niin noin 3,5-4 tonnia :)

      Poista