torstai 15. toukokuuta 2014

Iphone update

apua miks oon täällä joka päivä postaamassa...?!?!


collage2

1. Orkesterin kevätkonserttiin esiintymään lähdössä tukka kiharalla tiistai-iltana! 2. Äitienpäivälounaalla 3. Huomenta nimimerkillä ei väsytä yhtään 4. Äitienpäivänä vuorilla vaeltelemassa silmät ristissä.....

collage1

1. No pitihän niitä kuvia räpsiä hiusten- ja meikinlaiton jälkeen niin että puhelin ja kamera on niitä täynnä... 2. Limusiinissä matkalla illalliselle! 3. Kolmen kuukauden kunniaks mentiin Erichin kans eilen aamulla aamupalalle ennen koulua 4. Autossa neljä tuntia istumista, mutta starbucksin voimalla jaksaa! 

collage3

1. Aina koulun tansseissa on tollaset photoboothit ja ne on mun ihan lemppareita varsinki ku ne on ilmasia! 2. Minä, Ezgi ja Naomi ajamassa kartinkia! 3. Kiinalaista ruokaa... Ei kyllä voita raahen kinkkibaarin buffettia, tuosta "kiinalaisesta" ja siitä ei voi puhua ees samassa lauseessa! 4. Hahaha loistava kuva!!  

collage5

1. Minä ja mun elämäni eka Smore.... Ihan antaumuksella kyllä syön sitä haha 2. Minä ja Emily! Huomatkaa että tää kuva on otettu keskiyöllä, neljän tunnin tanssimisen ja hikoilun jälkeen... Emily myös voitti Prom princess :) 3. Minä ja Sofi koulun vessassa haha, ja Maike ilmeisesti taustalla pesee käsiä...4. KIITOS ÄITI!!! Valitettavasti söin vaan kaks noista ite :(

collage4

1. Rotary District Conference ja minä edustamassa suomea! 2. Yosemite ja kylmä ilma 3. Joskus kai lounaalla salaattibaarissa kamujen kanssa 4. Joku ilta oli nätti auringonlasku 

collage6

1. Emilyn kanssa jätskillä 2. Liian kuuma.... Ihan veto pois ku on niin kuuma eikä jaksa tehä mitään! 3. Vähän vastapainoa tuolle kuumuudelle, laskettelua 4. Ruualla taas...  

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus, nää arkikuva-postaukset on mun mielestä kivoja piristyksiä tekstipainotteisten postauksien väliin :) Hahhaa ei miten repesin tolle LV Boulevardin mainosautolle. Se tosiaan ajaa sitä katua ees taas aamusta iltaan 24/7 vuoden ympäri! :D

    Anteeks jos utelen mutta miten Erich suhtautuu siihen että sie olet lähdössä pian? Ja että miten mahdollisesti jatko...? Ei tarvitse vastata tietysti jos liian henk.koht mutta itsekin vaihdossa olleena kiinnostaa :)

    Ja älä oikeesti pyytele anteeksi postausintoa. Mie niin huomaan omallakin kohdalla sen, että jos menee vähänkään normaalia pidempi aika postaamatta niin sit sitä kirjoittaa tyylillä 5 pvää putkeen. Ja kyllä niitä aina joku lukee :D

    PS. Tuli nälkä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww oot niin sulonen!!! mutta erich suhtautuu asiaan samalla tavalla ku määki, tekee molemmat tosi surullisiksi mutta se ei oo sillee YHYYY MIKS SÄÄ LÄHET <///3 eikä syytä mua siitä että oon myös ilonen että pääsen kotiin vaikkakin se tarkottaa että se jää tänne. se kuitenki tietää että lähtö ei oo meiän loppu vaan että oon sen elämässä myös tulevaisuudessa, ku se alottaa yliopiston vaikka oonki maailman toisella puolella :) ei olla annettu sen masentaa vaan ollaan nautittu kaikista hetkistä yhessä ja itketään sitten lentokentällä!

      Poista
  2. eii todellakaa haittaa et postaat joka päivä!! :D mitä useemmin sen parempi, sun postauksia on niin kiva lukee ja oot kehittyny kirjottajanaki :) anywayy ketkä on sun parhaimpii kavereita siellä niiku tytöistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos! :) ja ainaki Emily, Sofi, Maike, Michelle, Linda!

      Poista