maanantai 12. toukokuuta 2014

Prom 2k14

Prom oli ikimuistoinen! Mekon löysin hyvissä ajoin, kengät ostin mun vuoden alussa, meikkaaja laitto mun nassun kuntoon ja kampaaja hoiti tukan! Yleensä promiin menee rahaa monta sataa; mekko, kengät, hiukset, meikki, liput, limusiinit, ruoka mutta mää en maksanu penniäkään! Mekko oli ilmanen, Patti makso mun hiusten- ja meikinlaiton ja Erich kaiken muun, eli mulla kävi hyvä tuuri kaiken suhteen! Mentiin kaikki 11 paria Erichille ottamaan kuvia vanhempien kanssa mutta mun tapauksessa Pattin kanssa, kaks limusiinia tuli hakemaan meiät, mentiin ravintolaan meren rannalle syömään illallinen ja loppuillaksi tanssimaan. Tanssit loppu puolen yön aikaan, lähettiin jatkoille Erichille jonne jäin sitten yöksi. Koko yönä unta tuli kevyet 2.5 tuntia, eilen äitienpäivän kunniaksi piti lähtä perheen kesken vaeltamaan vuorille ja lounaalle sen jälkeen ja olin aivan silmät ristissä, joten ku sieltä päästiin kuuden maissa kotiin niin kävelin suoraan mun huoneeseen ja nukuin kellon ympäri seuraavaan aamuun. Mutta eikse niin mee et ku oot vanha mummu kiikkustuolissa niin et sää sillon muistele niitä iltoja ku menit aikasin nukkuun! Kaiken kaikkiaan tosi onnistunut ilta mun kavereiden ja Erichin kanssa, kaikki tunsi ittensä oikeiksi prinsessoiksi ja pojatki oli erittäin komeina. Mahtava tapa päättää meiän kouluvuosi. 
Minä ja Patti, joka on siis mun rotary counselor josta oon täällä blogissa puhunu!
Erich ja Erichin äiti!

19 kommenttia:

  1. Entä emily? Oliks silki prom?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli! Mentiin winterballiin samassa ryhmassa meian kavereiden kanssa mutta nyt promissa se meni sen poikaystavan kavereiden kans ja maa menin mun poikaystavan kavereiden kans joten ei oltu samassa ryhmassa

      Poista
  2. Okei eilen laitoit näitä kuvia ja aloin melkeen itkemään ku oot niin KAUNIS <3 Tällä hetkellä istun koulussa ja oli pakko äkkiä sulkee tää blogi… IKÄVÄ!!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. sulla oli kyllä upein mekko kaikista :o!!

    VastaaPoista
  4. Vähän on erilainen tyyli siellä länsirannikolla promin mekkojen suhteen. Sulla ehkä eniten sellainen, mitä Keski-Lännessä näkisi. Aivan upean mekon löysit ja niin kiva lukea, että oli ihana päivä :) Jospa vain saisin kokea sen uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Prom on oikeesti kylla yks vaihdon kohokohdista :)

      Poista
  5. miks must tuntuu et sa et oo enaa kovin laheinen sun perheen kans?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvin sä vastaat........

      Poista
    2. Ihan tarkotuksella vastasin tollee ymparipyoreasti :) mun perhekki lukee mun blogia ja ciimenen asia mista mun blogissa puhun on mun "huonontuneet valit myn perheeseen", toivottavasti ymmarratte

      Poista
  6. Oot vaa niiin upee ja kaunis! :) sun blogis on mun lemppari vaihtariblogi, ehottomasti <3

    VastaaPoista
  7. Oiii Erichillä ja sen äidillä on ihan samanlaiset silmät! Tuo sun mekko on kyllä ihan älyttömän ihana:)

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia! Näytät niin onnelliselta ja kauniilta :)!

    VastaaPoista
  9. Ihanii kuvia ja ah rakastan sun mekkoo ♥

    VastaaPoista