torstai 17. huhtikuuta 2014

SPRING BREAK

Spring break alko perjantaina, ja lauantaina oli tarkotus hypätä lentokoneeseen kohti Meksikoa, mutta muutamasta syystä joihin en voinu ite vaikuttaa, mun matka peruuntu. Olin ihan sad pants, tuo on aika lievä ilmaisu koska itkin rehellisesti torstain ja perjantain putkeen. Hienoa, mun klubi makso mun matkan enkä pääse enää lähtemään kahen päivän varotusajalla, mun perheellä on jo suunnitelmia niiden spring breakille ku mun ja Emilyn piti olla meksikossa, elikkäs spring break yksin kotona. Mun counselor kuitenki sano että voit asua mun kanssa sen viikon ja niin pakkasin mun tavarat ja tein oloni kotosaksi sen talossa. Se myös kysy multa et mikä on mun lemppariruoka mitä äiti mulle tekee suomessa ja kerroin et lihapullat ja perunamuusi, ja se etti netistä suomalaisten lihapullien ohjeen ja samalta maistu ku äitinki tekemät! Se aina nauro ku otin kuvia siitä ruuasta, sanoin että sun pitää ymmärtää etten oo tottunu tällaseen kohteluun ja syömään normaalia ruokaa!
IMG_6708mIMG_6713mIMG_6715m
Suunnitelmat muuttu samana päivänä ku itkien soitin lindalle ja kerroin mitä tapahtu. Se sano että tuu tänne. En oo ikinä lindaa nähny rotaryn ulkopuolella ku asutaan niin kaukana toisista eikä tosiaan oo julkista liikennettä miten pääsis paikasta A paikkaan B. Rotaryssa on kuitenki mahtavia ihmisiä ja yks niistä on Amy joka asuu siellä Lindan kaupungissa jonka kanssa myös vietin mahtavat hetket Hawaijilla ku se oli meidän huoltajana. Amy sano että voi millon vaan tulla hakemaan mut puolesta matkasta, mun counselor on myös super mahtava joten heti sunnuntai aamuna hypättiin autoon, tavattiin puolivälissä ja ajettiin Visaliaan. Linda oli San Franciscossa lomailemassa ja tuli sinä iltana takas, mutta mää hengailin sen päivän Amyn kotona sen altaalla, haettiin pitsaa ja kuhan hengailtiin. Linda pääsi takasin yhekän aikaa illalla ja rukoilin Amya että voitas hakee Linda sen kotoa ja pitää sleepoverit sen kotona ja niin me tehtiin. 
IMG_6716mIMG_6718m
Seuraavana aamuna hetki yheksältä sen host perhe tuli hakemaan meitä, hypättiin (taas) autoon ja tien päälle. Matkan varrella pysähyttiin hylättyyn "haamukaupunkiin" jossa tarinan mukaan on nähty paljon haamuja. Selvittiin kuitenki kaikki sieltä elävänä takas. IMG_6728mIMG_6729mIMG_6730mIMG_6737mIMG_6753m
Jatkettiin matkaan ja pian päästiin päämäärään perille...IMG_6772mIMG_6774mLAS VEGAS BABY!! 
IMG_6787mIMG_6781mIMG_6793mIMG_6812mtän kuvan jälkeen päädyttiin kaikki tuonne altaaseen vaatteet päällä...IMG_6822mIMG_6839m
IMG_6843mIMG_6855mIMG_6910mIMG_6925m
IMG_6934m
IMG_6937m
IMG_6945mIMG_6947mIMG_6949mIMG_6893mIMG_6952mIMG_6958mIMG_6960mIMG_6969m
IMG_6990mIMG_6991mWhat happens in Vegas, stays in Vegas...IMG_7007m
IMG_7031mIMG_7042mIMG_7045mIMG_7046mViimesenä iltana tuon Stripin jälkeen lähettiin yöllä katsastaan se "oikea" Las Vegas, joka on siis se paikka joka näkyy vanhoissa Vegasissa kuvatuissa leffoissa. Siellä ne juhlat vasta alko...IMG_7053mIMG_7063mIMG_7056mIMG_7059mIMG_7062m

18 kommenttia:

  1. Johtuuko sun ruokajutut matkan peruuttamisesta? Mutta hei, huikee reissu sulla. Ite olin Vegasissa vaihdossa viime vuonna. I love Vegas. Annatko ne rahat takaisinsun Rotary klubille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu osittain. Ja totta se oli mahtava! Ja kylla annan kaiken takas minka kirkkoo antaa mulle takas...

      Poista
  2. Voi eiii toi meksiko.. :'( mut kiva et pääsit sentää vegasii!! (:

    VastaaPoista
  3. Miks sun matka peruttiin :O Onhan se sääli mut sait nähä sentää las vegasin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siina oli monia syita mut ekana mun terveys ja niinpa! :)

      Poista
  4. haha ihana toi lindan ilme tossa kuvassa ku ootte nuiden miesten kanssa XDDD

    VastaaPoista
  5. Kaikella on tarkotus! Olisithan sä voinu vaikka sairastua siellä meksikossa ;p

    VastaaPoista
  6. Ootteks enää yht hyvis väleis emilyn kaa ku sillo yhes vaihee?

    VastaaPoista
  7. Vaikka toi meksikon juttu peruuntui mitä olit varmasti odottanut niin ihanaa että siellä on tollasia ihmisiä sulla, jotka auttaa sua :) ootko käyny vaalentamassa tukkaas vai onko se itestänn vaalentunu noin paljon ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Ja itestaan, viimeks lokakuussa kavin raidottaan mut aurinko on vaalentanu :)

      Poista
  8. Harmi et toi Meksiko peruuntu, mut onneks toi Las Vegas! Parane pian!! :)
    Ööö oon ite aatellu mennä vaihtariks ja jos pääsen Amerikkaan nii voiko siellä kokeillaa cheerleaderingia, vaikka ei täällä koskaan olis ? Jos voi nii paljon pitää osata etukäteen kaikkii temppuja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voit! sielläon joukkue alottelijoille :) mutta mun koulussa ei vaihtareita otettu cheer teamiin ollenkaan mutta yleensä pitäis päästä!

      Poista
    2. Oi kiitti ! Jeeee oon aina halunnu kokeilla ! :)

      Poista
  9. Ihana postaus <3 Eka olin ihan liekeissä että whiiii Calico, itsekin kävin siellä meinaan viimevuonna ja sit kun päästiin Vegasiin ni sit oli jo kunnon onnellisuushymy/ikävä-itku meneillään. Itse kun asuin Vegasissa vuoden ja se on mun toinen koti forever <3 Niin tuttua maisemaa ihan koko postaus :)

    Ja Six Flags on mahtava! Etenkin Tatsu-niminen vuoristorata ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha muistinki että sää tuolla vietit vuoden!! mahtava paikka :)

      Poista