torstai 24. huhtikuuta 2014

Viimeaikoina

Anteeksi postaamattomuuteni. Paljon on tapahtu niin täällä päässä ku Suomen päässäki jotka ei oo ollu niin iloisia asioita ja ne on vaikuttanu mun mielialaan. Mulla on tosi outo olo, oli tosi masentavaa spring breakin jälkeen tulla takas kotiin mutta onneksi huomenna aamulla lähen yhen rotarin perheen mukaan Yosemiten kansallispuistoon viikonlopuks, koska mulla hajoaa pää täällä. Mulla on tosiaan joka_ikiselle viikonlopulle suunnitelmia ennen mun lähtöä; tänä viikonloppuna tämä, ensviikonloppuna lähetään Renoon (Nevadan osavaltioon) rotaryvaihtareiden kanssa, sitä seuraavana prom, sitten on orkesteriviikonloppu San Josessa, sen jälkeen Disneyland, sitten onkin jo graduation, seuraavana viikonloppuna rotaryvaihtareiden läksiäiset ja seuraavana viikonloppuna lähenkin jo kotiin. Tein tänään videon jossa oikeesti avauduin ja kerroin kaiken mikä ketuttaa ja kerroin mun vaihtovuoden suurimmasta haasteesta minkä täällä oon vuoteni aikana kohdannu, mutta se video ei suostunu latautuun joten sitä en nyt saanut tänne valitettavasti. Se oli kyllä aikamoinen valitusvirsi että ehkä ihan hyvä vaan... Nyt lähen suihkun kautta nukkumaan, ja aamulla nokka kohti Yosemitea. Ah, ihana päästä taas karkuun ja eräjormaileen ilman yhtään ketään ja voi vaan näyttää rumalta ja olla vaan.1   1. Sain "salaisen lahjakortin" VS:lle, sillä kortilla oli joku summa §10-500 dollarin välillä, ja ihan mielissään menin käyttään sen et varmasti sieltä joku viis satanen ja voin ostaa koko kaupan tyhjäks mut siellä oli vaan kymppi... 2. Viimeset diving reenit ikinä, oli haikeeta kävellä tuolta pois aatellen et en varmaan ikinä enää ui tuossa altaassa tai hyppää tuolta pomppulaudalta  2   3. Sairaalalla, vähän eri näkönen ku suomalainen valkonen laitos jota sairaalaksi kutsutaan 4. Lämpimiä päivä joten nykäsin päälle Hawaijilta ostetut lappuhaalarit 3   4. Prom tule jo!!! Kaks viikkoa vielä...  Tää on se mekko jonka sain ilmaseks siitä projektista, tykkään tosta ihan sikana! 5. VEGAS!  5
   6-7. SIX FLAGS OLI HULLU! Mulla on yks video sieltä mitä tehtiin ja laitan sen kyllä tänne kuhan saan aikaseks ladata sen!  6   8. Caramel apple josta en ollu ikinä kuullu, eli omenat jotka on kuorrutettu karamellilla? Luulin eka et toi ois jotain kinuskia tai jotain mut kai se karamellia sit on suomeks... Korjatkaa jos oon väärässä. 9. Julia, Julia ja Linda, rakkaat tytöt! 710-11. ERICH ME EI IKINÄ OTETA KUVIA VOIJJAANKO OTTAA KUVIA PLIIS?!??! 812. No kyllä me loppjen lopuks saatiin sit ees yks onnistunu... :)

19 kommenttia:

  1. Mun mielestä ois ainaki tosi mielenkiintosta nähä se video, jonka oot kuvannu. Oon kans lähös vaihtariks syksyl ja just amerikkaa, nii iha kaikki asiat, varsinki negatiiviset sellatteet kiinnostaa!:D

    VastaaPoista
  2. Oon lukenu sun blogia aikalailla alusta asti ja pitää kyl sanoo et tää on ehk paras blogi mitä oon ikinä lukenu :)
    Sun kirjotukset on kannustanu mua taistelee oman vaihtovuojen puolesta. Oot ihan mahtava ihminen, jatka samaan malliin!
    P.s. kaikkee hyvää sulle ja Erichille <3 ootte unelmapari.

    VastaaPoista
  3. Vähäkö söpöjä ootte yhessä!! :--) Ja pliis koita vielä ladata se valitusvideo, jooko! Voi tulevatkin vaihtarit valmistautuu siihen että mitä vaan voi käydä eikä se koko vuosi oo ruusuilla tanssimista.

    VastaaPoista
  4. ootte liian ihania Erichin kanssa!

    VastaaPoista
  5. Voi että oon kaupaillukki jo videoo nii ois tosi kiv ku saisit ladattuu

    VastaaPoista
  6. Voih, oon ootellukki et tulis videoo nii ois tosi kiva jos saisit ne videot latautuun

    VastaaPoista
  7. Kerro nyt jotain tai koit saada se video toimimaan. Uskaltaako sitä lähtee vaihtoon kun näyttää olevan toi elo niin vuoristorataa. Mietin kyllä vielä haenko syksyllä vaihtoon. Tsemppiä sulle. Kiva blogi sulla on ja innolla sitä luen. Toivottavasti vielä monta postausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harregyyd ootko kuvitellu etta sun vaihtovuotes ei tulis olemaan vuoristorataa vaan pelkkaa ruusuilla tanssimista?!? Anteeksi jos oon pilannu sun kuvitelmat rentouttavasta unelmavuodesta jossain pain maailmaa, mutta kerronpas sulle nyt etta se ei tuu olemaan helppoa, se tulee olemaan helvetin haasteellista ja oikein kunnon vuoristorataa! Tsemppia sun vuodelle, muista etta sen ei tarkotuskaan olla helppoa :P

      Poista
  8. Vaikka muutkin on sanonu tätä mutta sanonpa vielä minäkin, eli yritä vielä ladata se video, nimittäin muakin kiinnostas paljon :)

    VastaaPoista
  9. Oot mun lempparibloggari <33333 jatka samaan malliin ^^ :))

    VastaaPoista
  10. Osanottoni L:n menetyksestä <3

    VastaaPoista
  11. Tuituitui ;)

    Vaikka itsellä oma vuosi onkin jo takana, niin haluaisin mielelläni nähdä sen videon. Meinaan aika hankalien ja monimutkaisten asioiden kanssa jouduin valitettavasti itsekin ponnistelemaan vaihtovuotenani joten you are not alone :)

    VastaaPoista
  12. Musta on oikeesti niin ihanaa, että oot koko vuoden ajan jaksanu postailla ja pitää meidät lukijat näin ajantasalla! Kaikkee hyvää sulle♥

    VastaaPoista