sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

PUHELINPÄIVITTELYÄ

 1. Joskus se on aika hankalaa ku on identtiset kaksoset kavereina.... 2. Joku ilmeisesti kerjää verta nenästään!!! 
 3-4. Minä antamassa mun esitelmää mun rotaryklubille! Toi eka ei oo kyllä se edustavin kuva musta ku olin just itkeny silmäni päästä tuota ennen mutta menkööt nyt!
 5. Disneyland yöllä! 6. Aamupalaa joskus kolmelta aamuyöllä IHOPissa
 7. Minä lähössö super hienolle illalliselle rotareiden kanssa, tunsin itteni niin tyhmäksi ku en tienny missä järjestyksessä niitä haarukoita ja muita pitää käyttää... 8. Valmistujaisissa!
 9. Puutarhajuhlissa nättinä kespäivänä 10. Vähän ku on tullu shoppailtua niin piti käydä ostaan toinen matkalaukku..
 11. Käytiin shoppaileen mulle kenkiä ja se ihanasti laitto mulle aina kengät jalkaan ja otti pois ja haki lisää kenkiä jos niitä tarvin! 8) 12. Senior pictures
 13. Juhlimassa mun typyn kanssa! 14. Diving kuvat, Erich näyttää siltä niinku se ois alasti
 15. Perjantaina altaalla ruskettumassa Erichin kanssa 16. Sen jälkeen mentiin vielä hakemaan frozen yogurthia! 
17. I did it!!! 18. Ei oo kuuma ei... +42, oikeesti?
 19-20. Pääsin lehteen! 
 21. Tyttöjen kans hot tubbing yks yö! 
 22. Minä ja mun rakas Sofi! Sofi lähti perjantaina New Yorkiin viikoks ja tulee takas ensviikon sunnuntaina, päivä sen jälkeen ku mää lähen ja olihan se vaikeeta sanoa hyvästit ku ei tulla enää näkemään ennen mun lähtöä :( Vietettiin kuitenkin kiva päivä kauppakeskuksesa shoppaillen ja kiinalaista syöden!
 23. Tulin just viimeseltä rotary viikonlopulta mun vaihtareiden kanssa, käytiin eläinpuistossa ja lauantai vietettiin vesipuistossa. Tänä aamuna kokoonnuttiin viimesen kerran yhteen ja sanottiin heipat ja se oli ihan kamalaa, kaikki itki. Siis ihan kaikki, aikuset, rotarit, tytöt, pojat. Ollaan joka kuukausi kokoonnuttu yhteen ja meistä on tullu niin tiivis porukka että oli ihan sydäntä särkevää halata toisia viimesen kerran ja toivottaa hyvät jatkot tietämättä nähdäänkö toisia enää ikinä. 
24. Minä ja mun host sisarukset illallisella juhlimassa emilyn valmistumista.

Tulin just puoliska tuntia sitten kotiin tuolta viimeseltä rotary viikonlopulta, silmät kipeät itkemisestä ja painavat lyhyistä yöunista ja matkustamisesta, joten taian ottaa nyt pikku päikkärit ku oon yksin kotona ja Erich on jollain hienolla illallisella tärkeiden ihmisten kanssa. Seittemän aikaan lähetään sitten yhessä kattomaan se leffa The fault in our stars, eli yks hyvä syy itkeä vähän lisää. Kuus päivää jäljellä ja joka päivälle on tekemistä. Mitään viimesiä postaustoiveita? Paitsi en usko että sitä enkkuvideota ala tekemään, katotaan sitten ku kotiudun!

20 kommenttia:

  1. ei liity nyt postaustoiveisiin, mutta sulla näköjään on iphoneki celciusasteilla nii tuli siitä mieleen, että ookko yhtään tajunnu niitä amerikkalaisten fahrenheitteja tai paunoja tai maileja tai muita? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon! Mut tottakai silti Celsius asteet helpompia ku niita viimeset 15 vuotta kayttany

      Poista
  2. hei tuo noi kaksoset mulle matkamuistoksi jooko :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi toinen on itseasiassa lahossa suomeen vaihtoon!

      Poista
    2. komppaan tätä kommenttii täysin, eijuku mitä komistuksia!

      Poista
    3. Toivottavasti te ette oo kovin vanhoja koska Nama pojat on -99 haha!

      Poista
    4. mitää en olis ikinä uskonu et noi on -99!! täälä yks -99 kirjottelee ;) mihinpäin toi toinen tulee Suomeen ?

      Poista
    5. ei tiiä ku se menee vasta vuoden päästä :)

      Poista
    6. hahhah, olin tulossa laittamaan samanlaisen kommentin :D Herranjumala noi kaksoset on hyvännäköisiä!

      Poista
    7. mitääää ei noi voi olla -99! kuinka vanha mummeli mä oikeen oon jo ku aattelen vieläkin et ysiysit taapertaa päiväkodin pihassa kurahaalareissa :D

      Poista
  3. Ootteko te emilyn tai sun host vanhempien kanssa vielä yhtä läheisissä väleissä mitä olitte sillon joskus? Ota kaikki irti vielä viimeisistä päivistä!

    VastaaPoista
  4. Monta matkalaukullista kamaa oot tuomassa suomeen?

    VastaaPoista
  5. Mitä tykkäsit tosta the fault in our stars? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi hyvin, itkin niin paljon että kaikki reiät oli ihan tukossa sen jälkeen ja räkä pitkin poskia :D

      Poista
    2. tarkotan siis "tosi hyvä"...

      Poista
  6. meinaatko jatkaa tätä blogia ku palaat suomeen:)?

    VastaaPoista