torstai 17. tammikuuta 2013

U.S.A. IN MY DREAMS

Tänään sain tähänastisen elämäni parhaan puhelun; onneksi olkoon, sinut on ensisijaisesti sijoitettu USA:han. Oon ollu tosi onnekas sen suhteen että edes pääsen vaihtoon, joten mulle ois kelvannu lähes mikä tahansa maa. En todellakaan uskaltanu ees haaveilla, että voisin päästä mun ykköstoiveeseen, eli siis usaan, koska sinne on eniten hakijoita, mutta valittuja on alle 50. Tänävuonna hakijoita oli yli 140, ja lähes jokaisessa hakemuksessa oli usa, enkä voi tajuta että oon yks niistä onnekkaista jotka sinne pääsi! Kaiken hyvän päälle mulla on maaohjelma/leiri/orientation camp/mikä lie, eli sitten ku lähden, niin suunnataan meiän vaihtariporukan kans ensin leireileen, tutustuun usaan ja kokemaan yhdessä kulttuurishokkia, ja missäpä muualla se ois parempi viettää ku New Yorkissa!! En malttais oottaa että tulee kesä ja lähden, ei sen takia että on-tosi-siistiä-päästä-nykiin-jee, vaan ihan sen takia että haluan pois täältä. Mulla on jo vähän aikaa ollu sellanen olo, että haluan täältä mahollisimman kauas ja alottaa jossain muualla ihan alusta. Mutta hyvää kannattaa odottaa, sit pääsen vuoden verran elämään ihanaa high school -elämää ja pääsen kattoo et onkse oikeesti yhtä siistiä ku High School Musical leffoissa ;)

Tän vuoksi muutinki sit tän blogin nimen ja tästä nyt tuli tämmöne ihan kunnon vaihtariblogi. Osa tykkää, osa ei, mutta musta tuntu kivalle tehä se ja oon ihan tyytyväinen nyt! Piilotin entiset postaukset, niissä oli tosi paljon kaikkee henkilökohtasta, mutta paljon ihania muistoja ja ihania kommentteja, joten en niitä kokonaan halunnu poistaa, joten tarvittaessa pystyn palautteleen niitä!

35 kommenttia:

  1. oon niiin K.A.D.E!!!!! mut tosi huippuuu onnee julpu!<3

    VastaaPoista
  2. Voi IHANIA kuvia! :> haha ja noi biksut tolla tytöllä on täydelliset! :)

    Ja psst! mulla on menossa blogissa just 30€ lahjakortin arvontaa, käy ihmeessä osallistumassa! :)
    http://mmilya.blogspot.fi/2013/01/a-r-v-o-n-t-30-lahjakortti.html

    VastaaPoista
  3. heei vau siistii!! Tosi paljon onnee! :) jään seurailee sun menoo usassa, itekki sinnepäin suuntaamassa elokuussa vaihtarina! :)

    maijausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. eli päivitäthän blogia myös siellä ollessas? :) ja onnee, oon niin ilonen sun puolesta!!!

    VastaaPoista
  5. ÄÄÄÄ RAKAS OON NIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA <3

    VastaaPoista
  6. jeeeee!! ootan niin että postailet sieltä, oon lukenu sun blogia jo tosi kauan ja aion jatkaa ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän, oot mun ihana vakkarilukija vaikkei mulla oo hajuukaan kuka oot!!! kiitos <3

      Poista
  7. oikeesti haista niiiiiin pitkä paska ettei ikää oon niin kateellinen!!!!! mutta ennen lähtöäs ME tehään jotain HULLUA ja vielä HULLUMPAA, koska EI VOIJA VITTU PERSE PILLU KUPPAILLA VUOTEEN MIETI SITÄ. oot rakas

    VastaaPoista
  8. maksaako vaihtarina oleminen sulle mitään?

    VastaaPoista
  9. Moi!!
    Onnee sulle vielä tosi paljon!! Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu!:)
    Aivan upee tää uus ulkoasu; tosta bannerista tykkään erityisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos heta!! :) oon varma että kohta ne sunki maatiedot tulee! :)

      Poista
  10. Teit USA blogin jo nyt? ethän ole vielä ees koko maassa...... yli puolivuotta? mistä tiedät joudukko johonkin köyhään perheeseen, alaskaan, huonoihin oloihin? Veikkaan että tulet melko nopeasti takaisin. Kun oon kuullut että oot melkoisen pinnallinen ihminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi helvetti mikä sua vaivaa, en tiiä joudunko alaskaan vai mihin joudun mutta sen tiiän että takasi en oo tulemassa ja myös sen tiiän että rotarien hostperheet on normaalia parempitulosempia joten älä huolehdi mun puolesta että joutuisin kovin huonoihin oloihin :))))

      Poista
    2. ^^ mikä tolla on hätänä xd

      Poista
    3. en uskalla sanoa ääneen mitä veikkaan... haha no ei vaan dont ask me :)

      Poista
  11. Hei kai sä tiiät et 'ensisijasesti sijottaminen' rotareilla voi hyvin suurel todennäköisyydellä vaihtuu vaik kanadaksi vielä ... Ootko vähän ajoissa tän sun blogin kanssa ?Ja muutenkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sehän oli nyt siitä kiinni että ku usaa on niin paljon lähtijöitä mutta paikkoja vähän niin oli tosi vaakalaudalla pääsenkö, mutta nyt kuulun niihin 47 jolle on sieltä paikka varattu, joten ton ei pitäs muuttua ellei tuu mitään hirveen suuria muuttujia :)

      Poista
    2. niin ja tässäpä teile anoille joita haittaa _ainoastaan_tää_mun_blogin_nimen_muutos (koska blogihan on ollu mulla jo yli kaks vuotta) niin tossa muutamia mun vaihtarikavereiden ja tuttujen blogeja, jotka on lähössä täysin samaan aikaan ku minä jotka on tehny ton aiemmin mitä minä, joten en mä kyllä hirveen liian ajoissa oo :)

      http://maijausa.blogspot.fi/
      http://neaontheothersideoftheworld.blogspot.fi/
      http://sara-nghae.blogspot.fi/
      http://hetasdream.blogspot.fi/

      Poista
  12. voi ei onnee sulle ihan hirmusti ! ääää mulla on ollu niin kauan unelmana usaan pääsy että hohhoh! mut onnee sulle hei, me ja suurin osa tän blogin lukijoista jatketaan turvallisesti (taino raahen tuntien ei niin turvallisesti)täällä raaheCITYSSÄ ! :)))))))))))))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! :) pitäkää oikein hauskaa ja nauttikaa raahen menosta! ;)

      Poista
  13. C'moon noita anoja oikeesti :D Mitä väliä sillä on tekeekö sen blogin päivää enne lähtöä vai vaikka vuotta enne. Ei sitä oo pakko tulla lukemaan jos niin kovasti ärsyttää... Ja noi ei vaa ite tajuu kui iso juttu se meille vaihtareille on lähtee et ainakin mää ootan sitä ku kuuta taivaalta ja uskon kans et sääki oot sitoutunu tähä touhuu 100% ja tiiät kyllä mitä teet ettei näitten tarvii tulla kertoo koska tulla takasi ja mitä tehä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon niin samaa mieltä! kiitos tästä :) ei noi vaan voi tajuta ku ei oo ikinä ollu samassa tilanteessa!

      Poista
    2. Hei ku sulla lukee tuol et "Mutta hyvää kannattaa odottaa, sit pääsen vuoden verran elämään ihanaa high school -elämää ja pääsen kattoo et onkse oikeesti yhtä siistiä ku High School Musical leffoissa ;)" niinninet ei kannate lähtee noin korkeil odotuksil vaihtoon, ku sit tiput kyllä aika korkeelta ku kohtaat sen todellisuuden! Ku tää ei oo mitää uskomatonta unelmaa elämää, vaan voin kertoo et tulee olemaan tosi vaiketakin päivii ja hetkii. Ite oon espanjassa vaihdossa, ja mullaki oli aluks jotai mielikuvii kaikest, mut aika nopeesti ne karisi pois:D nyt mul menee tääl tosi tosi hyvin enkä haluis tulla enää suomee XD et iha vaa vinkkinä ni sulla lähtee vaihtovuosi paremmin käyntii, ku lähet realistisena ilman odotuksii, ku tää on loppuen lopuks täälläki iha normaalii arkee :) muistan ku itekki ootin tätä vaihtoo iha sairaasti, mut varo se lähtö tulee loppueks niii yhtäkkii haha mut et niiiiin hyvä päätös lähtee vaihtoon, ite en oo katunut hetkeäkään!! On tää niin ainutlaatusta ja siistiä XD ja täällä menee aikaa niiiiin paljon nopeempaa ku suomessa, ja suomi kyl tuntuu nii tylsältä maalta tän jälkee hahha

      Poista
    3. eiii tuo oli vaan tollanen heitto, mitä oon lukenu muiden usablogeja ja katellu niiden huonoja päiviä videolta niin tiiän että se ei oo mitään ruusuilla tanssimista! tuo nyt lähinnä tarkotti sitä ku high schoolissa on just kaikkia niitä klubeja ja clikkejä ja koulun prinsessat ja kaikki homecomingweekit - siis leffoissa, niin haluun ite kokee kaiken ja nähä et onko siellä oikeesti semmosta :) voisin sanoo että oon aikalailla varautunu pahimpaan joten mulla ei oikeestaa ees oo odotuksia!

      Poista
  14. On nii hassuu lukee nait tulevien vaihtareitten blogeja kuinka innoissaa ne on menis vaihtoo. Ite oon vaihossa las vegasissa nyt ja muistan niin hyvin ku ajattelin samalail ku sa! Olin super innoissani ja halusin myos alottaa kaiken alusta jne. Mut haluun sanoo et nauti joka hetkesta siela suomessa kavereiden, ja varsinki perheen kaa ku sul tulee oikeeati sairaan kova ikava niita. Ennenku lahin, ajattelin et pyh ei mul nii ikava tuun enka haluu et ne tulee moikkaa mua tanne. Mut taala ku nyt oon ollu paalle 5kk nii huh tekisin mita vaan et saisin naha ne ja onneka ne tukee moikkaa mua vajaa 3 viikon paasta. Toivon et sul onnaa hyvi ja saat tosi hyvan perheen, ku se on aika tarkeeta. Jannaa venaa missapain jenkkeija tuut asumaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana viesti kiitos! tiiän että mulla tule niiiin hirvee ikävä mun perhettä koska oon tämmöne äitintyttö, ja se vähä pelottaaki jo. mulla on vielä 169 päivää suomessa ja vaikee aatella että tuo kuluis hetkessä, tuo tuntuu enemmänki ikuisuudelta!!:D se perhe varmasti vaikuttaa paljon, joten musta se on tosi hyvä et rotareila on aina 2-4 perhettä, nii ei tartte kokovuotta olla perheessä, josta ei vaikka erityisemmin tykkää!

      Poista
  15. Ootko siis tavallaa millä luokalla nyt ? Ja millä luokalla oot menossa jenkkeihi ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ysillä ja lähen sinne kesällä eli lukion tavallaa alotan sielä :)

      Poista