tiistai 30. heinäkuuta 2013

PACKING

Tänään on ollu kunnon tehopäivä! Töissä 8h kuuden tunnin yöunilla kaatosateessa pelkkä huppari päällä, voitte kuvitella kuinka NAUTINNOLLINEN työpäivä se oli. Siitäki selvittiin, ja makasin jo kotona peiton alla silmät kii valmiina nukkumaan. Sit aattelin, että ei jumpe, aika käy oikeesti vähiin, mun on pakko nyt nousta täältä ja lähtä ostamaan kaikki tavarat mitä tarvin ennen lähtöä. Kävin mm. ostamassa uudet farkut, tuliaiset (!!!), teetättämässä muutamat kuvat rakkaista mukaan, hakemassa koruliikkeestä mun korun ja ettimässä adapteria, jota en kuitenkaan mistään löytäny. (VINKKEJÄ OTETAAN VASTAAN?!)

Sen jälkeen mun ei auttanu muuta ku alkaa pakata, huominen on ainut vapaapäivä, joka menee töihin, 150 pinssin tekoon ja leipomiseen läksiäisiä varten. Torstaista eteenpäin sitten juhlitaan itketään mun lähtöä sunnuntaihin asti. Mutta asiaan, pakkaaminen suju yllättävän helposti. Jokasen vaatteen katoin erikseen että otanko mukaan, tykkäänkö ja käyttäisinkö/mahtuisinko vielä vuoden päästä. Lähes jokasen vaatteen kohalla vastaus oli kieltävä, ja ne nakkasin roskapussiin. Kaikki mahtu hyvin matkalaukkuun ja sinne jäi vielä tilaa, jos joku viimehetken pakollinen juttu tulee eteen, mutta luulen että ennemminki otan tuolta vaatteita pois ku pakkaisin vielä lisää. Tuossa ei kuitenkaan ihan kaikki oo, koska esimerkiks mun lempipaita on vielä pesussa ja tuosta puuttuu tietty kamerat, laturit, meikit, suoristusraudat ja muut arkipäivän jutskut mitä tartten vieläki, mutta suunnilleen näillä kamppeilla lähen matkaan! Hullua että tää tapahtuu oikeesti. Enää ei lasketa kuukausia eikä viikkoja vaan päiviä. Oon niin onnellinen!!
IMG_7858mIMG_7867mIMG_7868mIMG_7874mIMG_7877mIMG_7885mIMG_7886mIMG_7888mIMG_7892mIMG_7896mIMG_7899mIMG_7904mIMG_7907mIMG_7916mIMG_7922m

44 kommenttia:

  1. Adaptereita saa ainaskin lentokentältä. :) Sieltä ostin itse kun olin lähdössä Lontooseen.

    VastaaPoista
  2. Mä oon ainaki ite huomannu et lentokenttien hinnat on paljon normikauppoja korkeempia, eli jos haluut säästää nii ainaki class ohlsonilta löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. raahessa ei paljo class ohlsoneja löydy.... :( mut kiitos silti!

      Poista
  3. mutta kun oot menossa hesaan lentokentälle ni pystyisitkö ennen sitä käydä class ohlsonilla? :) toivottavasti sun vuodesta tulee mahtava, ehdottomasti lempparivaihtoblogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en pysty ku lennän sinne :( ja paaaljon kiitoksia!!

      Poista
  4. "juli otatko, okei tää menee roskii" ja kohta vieressä mua isompi kasa vaatteita... vitun hönö ♥♥♥

    VastaaPoista
  5. Raahen ykköspalvelusta saa adapterin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MENIN SINNE TÄNNÄÄ 2min SEN JÄLKEE KU SE SULJETTII!! kiitos tuhannesti suunnistan sinne heti hyomenna :)

      Poista
  6. Hei, mullakin on tuollanen harja, mikä sulla on vikassa kuvassa! :D Se on tosi hyvä eikä revi hiuksia. xp

    VastaaPoista
  7. Onnee sun vaihtarivuodelle tuhannesti kaarina!!! Oot tosi rohkee en voi muutako ihailla pus pus <3

    VastaaPoista
  8. voi vitsi oon nii ilonen sun puolest!!:) oon itekki harkinnu vaihtoon lähtemist ja on ollu kiva seurata tätä sun vaihtoprosessii tääl blogin kautta. pidemmän aikaa ku oon tätä sun blogias lukenu nii oon sitä mielt et sä kyl ansaitset unohtumattoman ja mahtavan vuoden jenkeissä!:) toivottavasti voit postailla usein sieltä:) nauti nyt viimesist hetkist suomes ennen ku lähet!:)
    ps.oot muuten ehdottomasti mun lempparibloggaaja!! :)

    VastaaPoista
  9. Hyvä vaa et oot pakannu enemmän vaatteita koska itellä oli just ehkä viikoks/kaheks ja kaikki tyyliin toppeja ja shortseja (koska aattelin et täällä on kuuma...) ja nyt kaikki varmaa aattelee et oon joku koditon koska joudun pitää samoja vaatteita tyyliin joka päivä! :D Ja kävin jopa ostaa pitkähihasia :D Mutta joo usassa hinnat on kyllä paljon alempana nii sieltä löytyy varmana vaikka mitä et kannattaa huomioida seki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot oikeessa!! tämmösiä vinkkejä kaipailinki ;) kiitti sara!!

      Poista
  10. Vastaukset
    1. en osaa selittää yhtää, semmonen sähköjuttu jenkkiläisii pistokkeisiin tai jotain! XD

      Poista
  11. mua jännittää sun puolesta niin paljon et melkein itken täällä jo!! :-D enkä yleensä osaa olla kateellline ihmisille mut sulle saatan kyllä pikkusen olla, kun oot puhunu siitä kuinka kyllästyny oot raaheen yms ja mulla on aika lailla sama elämäntilanne mut en pääse täältä mihinkää... :D mut onnee sun tulevalle vuodelle, koitan uskaltautua kommentoimaa myöhemminki nyt kun ekan kerran uskalsin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muakin jännittää!! ja oi kyllä oon niin onnellinen, koska tää raahe ei vaan oo mun paikka... ootko siis raahelainen? :) ja kiitos paljon kommentista, toivottavasti uskallat jatkossaki <3

      Poista
    2. (vastaat ihanasti kommenteihi :-))

      mut siis en oo raahesta vaan vielä pienemmältä paikkakunnalta... :-D :/

      Poista
    3. haha kiitos!! ja ei sitte muutaku yhteyttä rotareihi ja lähet vaihtoon ;)

      Poista
  12. juliaa ihan mahtavaaa reissua ja nauti ihan täysillä!!!:)

    VastaaPoista
  13. Onko noi tuliaiset vaan sun ekalle perheelle? Lähden ite samoihin aikoihin ku sinä mutta tuliaisii on kolminkertainen määrä xD tuntuu vähän tyhmältä raahata niin paljon mukaan mut minkäs teet :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosa on host äitille ja kahelle klubin jäsenelle :)

      Poista
  14. mistä oot löytäny ton suomen lipun? :) itse en löydä mistään ja pikkupaniikki alkaa kohta tulla ku lähtö vaan lähenee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo kiitti paljon :) pystytkö vielä sanoo et paljonko se suurinpiirtei makso?:)

      Poista
  15. Apua, munkin pitäisi varmaan jo alkaa pakkailla...! :D kohta kutsuu new york! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä sulla on vielä vklp aikaa mut suosittelen alkaa ainaki pestä vaatteita, mulla oli iha sikana pyykissä vaatteita!! ja niinpä, so excited ;)

      Poista
  16. Vähänkö hienosti esittelit noi sun tavarat! :) Ihan hulluu, että sä lähet ihan kohta!! Mut tsemppii paljon ja oon varma että sulle tulee paras vuosi! :)

    VastaaPoista
  17. voi kun kiva postauas, mäki haluun jo pakata:DD

    VastaaPoista
  18. damn, lähetää melkee samoihi aikoihi ja sulla on noin hyväl mallil paukkaukset :D lähen ens ke aamul ja aattelin pakkaa maanantain ku missä vaatteis muute kuljen tän vikan viikon :p
    kivaa vaihtovuotta myös sulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää tein sillee että ku oon mökillä nyt tästä päivästä sunnuntaihi asti nii käytän niitä vaatteita mitä en pakannu eli niitä jotka laitan sitte roskii(joita on noin jätesäkillinen) että niillä pärjää hyvin nää kolme päivää :) samoin!

      Poista
  19. ihanat noi tuliaiset! ♥

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. meetkö sulattoon? koska jos meet nii haluun käyä toivottaan sulle hyvää matkaa jos satun pongailee sua!!

    VastaaPoista