lauantai 3. elokuuta 2013

FAREWELL PARTY

Torstaina oli läksiäisten ensimmäinen päivä, ja oltiin vuokrattu mökki aikusille ja sukulaisille mutta kyllä siellä ihan kiitettävästi mun kavereitaki oli. Vieraita oli paljon joten myös lahjoja tuli, sain mm. paljon rahaa, koruja, salmiakkia ja ruisleipää ja kalenterin mun ja maanan kuvista. Oli myös ihana saada kirjeitä; mun rakas ystävä oli kirjottanu mulle ihanan kirjeen ja laittanu varmaan 10 vuotta sitten otetun kuvan meistä. Toinen ihanuus kirjotti mulle neljä kirjettä jotka saan lukea erilaisissa tilanteissa mun vuoden aikana, kuten sillon ku on koti-ikävä tai tuntuu etten jaksa. Tai sillon ku ärsyttää ihan sikana.

Olin ennen iltaa aatellu, että miks mua ei itketä, että tää on kamalaa ku muut itkee mutta mua vaan hymyilyttää. Ei aikaakaan ku mulle pidettiin puhe ja pojat tarttu kitaroihin ja mertsi alko laulaan. Kaikki itki siellä ku vesiputoukset (mukaan lukien minä) ku haloo helsingin maailman toisella puolen kajahti soimaan ja myös tehosekottimen maailma on sun.  Oli tosi onnistunu ilta ja sain hyvästeltyä kaikki rakkaat!
IMG_6770IMG_7951IMG_7960IMG_7976IMG_7988IMG_8019IMG_8036IMG_8041nimetönnimetön1nimetön2
Eilen sitten viimesen työpäivän jälkeen lähettiin ruokakaupan kautta toiselle mökille. Ilta meni saunoessa, uidessa ja pitkään valvoessa. Tytöt oli järkänny mulle ylläriksi huipun diaesityksen meistä ja musta itestä jossa oli aina vinkkejä mun tulevalle vuodelle, muunmuassa "syö sivistyneesti" ja minä mättämässä kaksin käsin ruokaa... Myös oli erittäin mielenkiintonen videokooste musta mun vuosien varrelta, ihan eskarista lähtien. Nauroin niin paljon ettei happi enää kulkenu. Kirsikkana kakun päällä oli vielä kaunis käsikoru johon oli kaiverrettu päivämäärä "5.8.2013". Kiitos rakkaat!!
IMG_8052IMG_8046IMG_8053IMG_8064IMG_8082ja kaiken kukkuraks jäätiin saunasta lukkojen taakse... saatiin tiirikoita tuo ikkuna kuitenki auki!

Tänään on raahessa sulatto, eli nuorten rantabiletapahtuma jossa esiintyy mm. stepa, brädi ja kuningasidea, ja sinne ollaan kohtapuoliin suuntaamassa! Huomenna on sitte mun viimenen päivä täällä, joka menee varmaan pakkaamiseen ja viimesten asioiden hoitamiseen, koska yöllä on sitte lähtö. Vielä älkää toivottako mulle hyvää matkaa, tuun vielä viimehetken tunnelmat päivittelemään ennen lähtöä :)

20 kommenttia:

  1. wow ihanat juhlat sulla ja kaverit!

    VastaaPoista
  2. Postailetko sieltä amerikasta ihan normaalisti?:)

    VastaaPoista
  3. voi ihanaa nytkö sä oot jo lähössä:) oon nii ilonen sun puolesta!

    VastaaPoista
  4. Vaikutat tosi sympaattiselta ja ihanalta ihmiseltä. Ja oot älyttömän kaunis! Mulla olis muutama kysymys, eli miten hyvin enkun puhuminen onnistuu sulta sekä kirjottamisessa että puhekielessä? Joudutko koskaan miettii sanoja ensin Suomeks, vai luonnistuuko sulta Englanti ihan tosta vaa? Tsemppiä vaihtarivuodelle !:) -Jenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! ja mun enkku on aina ollu ysi että se on ihan hyvää mutta ei tuo arvosana todellisuudessa kerro paljon mitään :) mutta ei enkku suju luonnostaan vielä, joudun ajatteleen asiat ensin suomeks ja sit enkuks yleensä mut pikkuhiljaa vaikka vielä suomessa oon nii on alkanu tulee jotku asiat eka enkuks mielee :) mutta siis täydellisellä enkulla en oo lähdössä, aika useesti pätkii ja pahasti eikä oo mitää käryä mite jonku asian selittäisin mutta oppimaanhan mää oon menossa!

      Poista
  5. miks päivämäärä on 5.8 ku etkö lähe 6.8 jenkkeihi? vai tarkottaaks toi jotai muuta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mite oon saanu käsityksen et jenkki+kanada vaihtarit lähteekuues päivä. noihansama:D hyvää matkaa ja pidä hieno vuosi:)

      Poista
    2. eip, huomenna me lähetään :) ja kiitos paljon!

      Poista
  6. Rupesin jo kirjottamaan hyvää matkaa, mutta kielsit sanomasti vielä, joten sanon sitte myöhemmin.. Mutta pakko sanoa, että naurattaa vaan tuo eka kuva, Voi Saaraa :D kaikki muut on kunnolla paitti Saara :DD ps. sulla on ihan mielettömän kaunis vartalo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha saara nyt on aina tuommonen! :D ja voi kiitos tosi paljon! :O

      Poista
  7. Onko sulla instagramia?:)

    VastaaPoista
  8. Voi että tykkään sun blogista! Niin monipuolisia kirjotuksia ja oon saanu susta tosi positiivisen kuvan ihmisenä. En malta odottaa, et pääsen lukeen sun seikkailuista U.S.A.:ssa! Kaikkea hyvää sulle ja nauti siellä olosta! :) Paljon tsemppiä!

    VastaaPoista
  9. Ainakin näin blogista mitä oon lukenut ja joskus nähnyt niin tuntuu että sulla (tai no teillä) on ihan täydellinen kaveriporukka! Todellakin kannattaa pitää sun ystävistä kiinni :) ja ihan mahtavaa et oot uskaltanu toteuttaa sun unelman, hahah mun vanhemmatki sen lehtijutun luettua sano et ompa rohkee tyttö :D Kaikkee hyvää sulle ja tsemppiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon, mulla on ihanat kamut!! ja kiitos paljon! :)

      Poista