torstai 29. elokuuta 2013

MINÄ KUN...


MINÄ KUN MEIÄN KOULUUN TULI TOINENKI VAIHTARI

WELCOME

MINÄ KAHTENA VIIMESENÄ PÄIVÄNÄ KOULUSSA (hahah selitän myöhemmin)


MINÄ KU SAIN KAIKISTA AINEISTA A:N


PAITSI HISTORIASTA HYLÄTYN :)))



MINÄ KU HUOMENNA OON MENOSSA MUN ELÄMÄNI EKAAN JENKKIFUTISPELIIN KANNUSTAAN MEIÄN COWBOYT VOITTOON


MINÄ KUN EN TAJUA NÄIDEN VITSEJÄ


MINÄ KU SAAN PAREMPIA NUMEROITA ENKUSSA MITÄ JENKKILÄISET


MINÄ KU JOKU HUUTAA KOULUSSA ETTÄ JULIA


MINÄ JOKAPAIKASSA


MINÄ KU JOKU EI SAA SELVÄÄ MUN AKSENTISTA


MINÄ KU SUOMENKIELTÄ TAI SUOMEA PILKATAAN TAI MULLE VITTUILLAAN KYLMYYDESTÄ


MINÄ AAMULLA.. PÄIVÄLLÄ.. ILLALLA.. JA YÖLLÄ...


MINÄ KU NÄÄN TÄÄLLÄ HÄMÄHÄKKEJÄ JOKAPAIKASSA


MINÄ KU TAJUAN VIHDOIN MITÄ JOKU SANA TARKOTTAA MITÄ OON KÄYTTÄNY


MINÄ KU MUN HOST ÄITI KÄSKEE MUN OPISKELLA ENEMMÄN LUKUAINEITA KOULUSSA


JA LOPPUUN VIELÄ MINÄ KUN EN YMMÄRRÄ MITÄÄN ENKÄ KEHTAA KYSYÄ VIIDETTÄ KERTAA ETTÄ "MITÄ"


41 kommenttia:

  1. Hahhah ihanat :) sulla on tosi kiva tää blogi ja on ollu kiva lukee miten siellä menee, ittellä vaan vaihtarikuume nousee :D

    VastaaPoista
  2. aamuinen piristys :D aivan ihana postaus! :)

    VastaaPoista
  3. Hahahah paras postaus eikää kuolen noille gifeille!! :DD

    VastaaPoista
  4. Tosi hauska postaus! Mä nauran täällä ihan kippurassa. =)

    VastaaPoista
  5. haha huikee postaus :D:D

    VastaaPoista
  6. väähä hyvä xD nauroin !

    VastaaPoista
  7. Haha eikä tää oli ihan paras!! Sun blogi on muutenki huippu ku kirjotat niin hyvin ja mielenkiintosesti ja parasta on just tälläset erilaiset postaukset eikä kaikki oo sellasia "tänään tein sitä ja sitten sitä" -tyylisii! Sun vuotta on tosi kiva seurata, lemppariblogi ehdottomasti ;)

    VastaaPoista
  8. hahahaha vähä hyvä täää ! XD

    VastaaPoista
  9. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eikä oot ihana!!

    VastaaPoista
  10. Paras postaus ikinä:DDDDDDDDDDDDDd Varsinki tuo viimenen on niiiiiiiin totta!

    VastaaPoista
  11. Hyvä Julia, niin sitä pitää!!! Mistä löysit noi kaikki kuvat?

    VastaaPoista
  12. Eikä, ihan mahtava postaus! :D:D:D

    VastaaPoista
  13. hahahahha ihan mieletön postaus!! XD päivän naurut!

    VastaaPoista
  14. hahahah voi eii toi jack!! XDDD

    VastaaPoista
  15. Hahhaha ihan paras tää postaus!! XD muutenki tää blogi on ehdottomasti yks lemppareista :)

    VastaaPoista
  16. Olen kyllä niin iloinen että löysin sun blogin. Tää on aivan mahtava :) sulla on hyvä tyyli kirjoittaa :) jatkan kyllä todellakin lukemista ja odotan uusia postauksia ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  17. laitatko linkin mistä löysit nuita gifejä? Ja sulla on aivan ihana blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista sita osotetta ulkoa ku oon nyt puhelimella!

      Poista
  18. http://www.heychickadee.com/collections/fall-2013/products/yumtella-earrings

    Oisko tosa sulle passaavat korvikset? ;))

    VastaaPoista
  19. Ja jokanen kolahti tänne kans!! Niin samanlaisilla fiiliksillä/jutuilla mennään! :D

    VastaaPoista
  20. hahaha, tää postaus oli jotain niin mahtavaa ! :D

    VastaaPoista
  21. hahahaha aivan mahtava postaus!! :D vaikka en yleensä luekkaan blogeja, niin sun blogii tulee aina katottua muutaman kerran viikossa;)

    VastaaPoista