lauantai 19. lokakuuta 2013

SHS HOMECOMING

Sieltä se kauan ootettu homecoming tuli! Kaikki ihan intopiukeena ootti tätä viikkoa ja oli se kaiken oottamisen arvonen! Pukeutumispäivät oli hauskoja ja sai nukkua paljo pitempää ku piti herätä joku vartti ennen koulunalkua ku ei tarvinnu laittaa hiuksia tai miettiä mitä laittaa päälle...  Näistä kuvista näkee myös aika paljolti mun kavereita kenen kans hengailen!IMG_1160
Maanantai oli siis minimonday - pukeudu niinku pikkulapset! Mulla ei kauheesti "lapsellisia" vaatteita täällä oo joten lainasin emilyltä jotain ikivanhaa leiri t-paitaa, pistin vaaleenpunaset shortsit jalkaan ja pannan päähän ja hiukset ponnarille. IMG_1158IMG_1188Michelle! Tuli mun ekana viikkona auttamaan mua ku etin sport officea ja olin sillon tosi surullinen ku muutin glorialle ja michelle pyys mun numeroa ja pyysi mut viettään iltaa sen kavereiden kans ja varmaan ilman sitä tekstaria en ois näiden ihmisten kanssa tekemisissä. Ikuisesti kiitollinen :)IMG_1179 IMG_1187aika nerokas idea; vaipat!IMG_1178IMG_1186 IMG_1185 Tiistai oli Fashion Disaster, eli pue mahollisimman rumat vaatteet päälle mitkä ei varmasti sovi yhteen. Tää oli huippuhauska!
IMG_1161Jaime!! Niin hauska että siks ihan loistava tyyppi. IMG_1162IMG_1163Minä ja Liza! Meistä on tullu yhtäkkiä lyhyessä ajassa ihan erottamattomat ja ollaan koko ajan yhdessä.IMG_1164Tässä meiän koko koulun vaihtarit; saksa, chile ja suomi! Meistä on tullu superhyviä kavereita keskenään :)IMG_1180
IMG_1181IMG_1159IMG_1183Workout wednesday eli reenikamat niskaan!
IMG_1214IMG_1218IMG_1213Paola! Ilman tätä ei tulis kuorotunneista mitään... IMG_1212Maddy on maailman sulosin! Mennään aina keskiviikkosin kirkkoon yhdessä. IMG_1210Torstai oli blast from the past, ja siellä näky niin kreikkalaisia jumalia, toogia, kasikytlukua ja viiskytlukua! Mää ja Emily valittiin kasariteema - ei mitään toogia osattu taiteilla lakanoista...
IMG_1254Taas tää rakas tyttö joka kuvassa muka
IMG_1256IMG_1255Perjantaina mulla ei ollu oikeeta koulua ollenkaan vaan koska oon ASB niin olin muiden kanssa auttamassa ja järjestelemässä paikkoja tätä päivää varten. Yheltätoista päivä sitte alko Homecoming Rallyllä, missä nostatettiin vaan sitä tunnelmaa. Koko koulu tuli jalkapallostadionille, joka luokka (freshmanit, sophomoret, juniorit ja seniorit) oli harjotellu tanssin ja esitti sen, cheerleaderit esiinty, leikittiin parit yhteisleikit, jonka jälkeen lähettiin valmistautumaan paraatiin! ainiin ja pukeutusmipäivä oli niinku joka perjantai; purple pride friday

Tässä on Jaime ja Kate, kate pelaa mun kans waterpoloa ja tutustuttiin sitä kautta!
IMG_0167mIMG_0170mGenesis halus ottaa vaihtareiden kans kuvan :) IMG_0179mKaikista rakkaimmat Emily ja Erich!!! 
IMG_0213m
IMG_0236mParaati on meiän koulun oma juttu ja jokavuotinen perinne. Otettiin yhteyttä poliiseihin, anottiin lupaa saada järjestää paraati, poliisit tuli sulkemaan tiet kaheksi tunniksi, kerättiin sata vapaaehtosta vanhempaa auttamaan, jaettiin flyereitä joka kotiin ja kerrottiin että jos parkkeeraat tälle tielle perjantaina, poliisi saattaa noukkia sun auton pois ihan vaan näin tiedoksi, rakennettiin meiän floatteja monta monituista viikkoa ja mentiin flower partyihin tekemään kukkia ja niin saatiin joka luokalle oma float ja sit pääsi kuussataa oppilasta alottamaan marssin! Homecoming nominated, eli ne ketkä oli eholla kuninkaaksi ja kuningattareksi, puki mekot päälle ja sai istua autoissa paraatissa. Ne ketkä on ASB presidenttejä niin ne puki cowboy vaatteet päälle ja sai ratsastaa oikeilla hevosilla. 
IMG_0283mJo, meiän joukkueen maalivahti!! Ja hänen deittinsä mutta mulla ei oo mitään hajua kuka hän on. IMG_0292mIMG_0315mIMG_0341mIMG_0362mSiellä oli parit ihmiset katsomassa ja kannustamassa, lehtikuvaajat ottamassa kuvia ja telkkari kuvaamassa... :)
IMG_0366m
IMG_0370mIMG_0374mIMG_1286IMG_0380m
Sen jälkeen loppu koulu, mutta koska oon ASB niin jäin koululle järkkäämään paikkoja (ja näin sain ilmaset VIP liput tansseihin) muiden kanssa mutta ei me tehty muuta ku juotu jamba juicea ja otettu päikkäreitä. Seittemän jälkeen alko poikien jalkapallopeli ja piti sitä lähtä kattoon! Ei kyllä säännöt auennu mulle eikä oo ihan mun laji... Turhauttaa ku ne pelaa kymmenen sekunttia, sit tapahtuu jotain ja tuomari puhaltaa pilliin ja sit ootellaan taas kolme minuuttia ja pelataan seuraavat 10 sek ja sama kaava jatkuu... Ja siks jalkapallopelit kestääki kaks tuntia :DIMG_0384m
IMG_0404mPuoliajalla julistettiin Homecoming King & Queen, mutta ei valitettavasti Emily tälläkertaa voittanu mutta meiän kuvankaunis Jo nappas voiton! Sen jälkeen lähettiin homecoming tansseihin. Meiän koulussa homecoming dance ei oo virallinen eli ei pueta mekkoja vaan ihan normaalit vaatteet päälle, koska se on heti jalkapallopelin jälkeen niin ei ois aikaa laittautua. Aluks en ollu millään tanssifiiliksillä vaan istuskeltiin tyttöjen kans siellä VIP loungessa syömässä ilmasta ruokaa (heh) mutta kyllä sitä illan päälle alko tanssijalka vipattaan ku DJ alko soittaan parempia biisejä.Tanssit loppu keskiyöllä ja sit lähettiin jatkoille ja kotia kömmittiin neljän aikaan... Piti ottaa särkylääke ku jalkoja pakotti niin paljo päivän jäliltä, heh. 
IMG_1284IMG_1285
Semmonen oli mun ensimmäinen ja ainoa homecoming week enkä parempaa ois voinu toivoa! Nyt kello lähenee kahta ja heräsin ihan hetki sitten, seuraavaksi ois tarkotus päästä sängystä ylös ja lähtä tyttöjen kaa altaalle ottaan aurinkoa! Californian lifestyle 8) Nauttikaa te kamut lumesta, räntäpaskasta, kylmyydestä ja kerrospukeutumisesta!

12 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla muokkaat noi iphonekuvat? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista mikä se on, joku vosc tai vsc tai jotain.... mulla ei nimittäin oo nyt mun puhelinta niin en voi kattoo!!

      Poista
  2. Oon ajatellu lähteväni vaihtoon sitten kun oikee aika tulee mutta katoin äsken videon jossa pari vaihtaria kertoo huonoista kokemuksistaan vaihdossa. Nyt en oo enää varma haluunko lähtee mutta sulla näyttää olean tosi kivaa siellä!:) tässä olis tää video jos haluut kattoo: http://areena.yle.fi/tv/2017797

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on tuo linkki itseasiassa jo kirjanmerkeissä että katon sen ku on aikaa :)

      Poista
  3. mitä toi ruoka oikein on? :O :D

    VastaaPoista
  4. voi homecoming kuulostaa niin hauskalta!

    VastaaPoista
  5. Minkälainen liittymä sulla on siellä puhelimessa? :) ja vaihtuko sulla numero:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on aika hyvä liittymä! rajaton soittaminen, tekstaaminen ja netti eikä mun tarvi maksaa ite mitään vaan mun klubi maksaa XD gotta love rotary <3

      Poista
  6. Kannattaa kattoo se linkki pian koska se poistuu 16pv päästä

    VastaaPoista