torstai 6. maaliskuuta 2014

3/6/14

Heippa! Mulla ois ollu teille paljon kännykässä kuvia mitä oisin halunnu teiän kans jakaa, mutta toissapäivänä mun puhelin tavallaan hajos, ja mun klubi osti mulle sitten uuden puhelimen, joten menetin kaikki kuvat ja numerot ja muut :( Mutta onneksi suurin osa kännykän tärkeistä kuvista oli jo tietokoneella valmiina! Tänään otin sit kameran kouluun mukaan ja tunnilla karkasin Sofin kans käytäville ottamaan kuvia koulusta. En ookkaan teille pahemmin näyttäny mun koulua joten tässäpä tulee! 
IMG_2545mIMG_2546mIMG_2547mIMG_2548mIMG_2550mIMG_2552mIMG_2554mIMG_2556mIMG_2558mIMG_2559mIMG_2560mIMG_2563mMutta se perimmäinen syy miksi raahasin kameran kouluun oli se että mulla oli mun elämäni ekat diving kisat tänään! Muutin mieleni rehellisesti sata kertaa. Meiän pitää siis osata 6 erilaista "sukellusta" ja osa niistä oli parempia ja osa sit vaikeempia, eikä niin hienoja... Ensin olin innoissaan menossa, sit reeneissä aattelin et tarvin enemmän harjotusta, sit aattelin et no ei se mitään voin silti yrittää, mut sit päätin et haluan saaha paremmat pisteet joten jos suosiolla ootan seuraaviin kisoihin. Meillä on meitä uusia tänävuonna alottaneita sukeltajia joku 13, ja ainoastaan viis meistä oli valmiita kilpailemaan ja olin yks niistä. Päätin sitte loppujen lopuksi mennä, ja onneksi meninki, koska sain hopeaa!!!! 
IMG_2578mIMG_2592mIMG_2598mIMG_2614mIMG_2601mFAAAAAAIILLL oops...IMG_2586m
Pakko muuten kertoo että tää mun parempi puolikas lähti viimeyönä reissuun toiselle puolelle amerikkaa toisiin diving kilpailuihin, eikä siks päässy mua kannustana mun kisoihin, tai ite kilpailemaan. Laitoin sille myöhemmin viestiä ja kerroin miten kisat meni ja mitkä sukellukset meni hyvin ja mitkä huonosti, ja kohta se on sillee että juu munki mielestä se sukellus oli sun paras!! Ja olin sillee mitä ihmettä selität, et oo ees samassa osavaltiossa mun kans saatika täällä??? Se oli sit pyytäny mun kaveria meiän joukkueessa (joka ei ollu vielä valmis kilpailemaan joten istu katsomossa) ottamaan musta aina video ja lähettämään sille niin se voi olla näkemässä miten mun ekat kisat meni.... 

6 kommenttia:

  1. Ihanaa <3. Love is in the air ...

    VastaaPoista
  2. oi, onnea hopeesta! ♥ ja pakko kysyy; mikä kamera sulla on ja mikä objektiivi ja tälleen random, onks sulla mopokortti(suomessa siis lol) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! <3 canon eos 1100d ja se normiputki ja 50mm lisänä :) ja ei oo mopokorttia!

      Poista
  3. Miten rakastankaa sun blogia!! Ihanaa ku päivität niin usein. Hei miten kuljetat kameraa koulussa ja muissa paikoissa mukana..? Vai otatko just kännyllä enempi? Ku järkkäri on aika iso kuitenki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja en yleensä raahaakkan ku se tosiaan on niin iso :( joten kännykkää tulee käytettyä enemmän mut tykkään isoista ja hyvälaatusista kuvista niin koitan sitä mahd. usein ottaa mukaan!

      Poista