lauantai 8. maaliskuuta 2014

Lauantai

Viikonloppu on menny suurimmaks osaks kotona, huomaa kyllä että erich on reissussa haha. No oompahan kerranki saanu jotain aikaseks, kouluhommia ja sun muuta. Tänään menin kouluun aamusta, jep, se on lauantai ja mää oon vapaaehtosesti koulussa. Eka kolme tuntia siivosin teatteria yhen toisen oppilaan kanssa, saatiin siitä teatteritunteja joita tarvii kolme jos haluaa A:n. Tää quarter loppuu perjantaina jollon tulee arvosanat joten tuli vähän kiire niiden tuntien kans. En ees tiiä miks teen tän kaiken työn, näillä arvosanoilla kun ei oo mitään väliä mun tulevaisuuden kannalta. Kai mää oon sitte niin kunnianhimonen... Sen jälkeen menin äikän luokkaan tunniksi viimeistelemään mun powerpoint esitystä, koska kotona mun koneella ei oo powerpointtia. En saanu sitä valmiiks, ja se on oltava valmis maanantaina, joten siinä meni sormi vähän suuhun että mitäs sitten, ku tää määrää mun koko äikän arvosanan. Erich on tulossa takas Kaliforniaan huomenna aamulla ja meiän on tarkotus viettää sunnuntai yhessä, ja teiän ois pitäny nähä sen reaktio ku kerroin sille että huomenna ku tuun teille eikä olla nähty viiteen päivään niin aion tosiaan opiskella sun tietokoneella, turha yrittää ees mitään muuta. "No... Okei....". Haha raukka. Loppupäivän olinki kotona yksinään ku kaikki oli jossain, ja voi kuinka paljon mää tykkäänkään olla yksinään kotona. Menin takapihalle, laitoin viltin maahan, vaihoin uudet bikinit päälle, söin jätskiä ja luin kirjaa joka pitää lukea koulua varten. Pitää vähän valmistaa mun nahkaa Hawaijin aurinkoa varten... Mää ku palan niin helposti!

Ps. Halusin vaan kertoo et tuun aina tosi iloseks ku nään tilastoista että ihmiset on löytäny mun blogiin teiän blogien kautta, ku ootte linkannu mun blogin jos on kysytty teiän lempiblogia 
IMG_2662mIMG_2678mIMG_2651mIMG_2687m

15 kommenttia:

  1. Millon teet sen videon mistä puhuit vähän aikaa sitte:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon alottanu sen!! oon kuvannu videonpätkiä jo mut en vaan tiiä millä ohjelmalla yhistää ne ku mulla ei toimi moviemaker, kenelläkään ehdotuksia??

      Poista
  2. Miks oot poistanu sun askin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla oo erikoista syytä, siellä kuitenki on henk.koht juttuja ja löyty samantien mun nimen googlaamalla niin aattelin että ehkä parempi ilman :)

      Poista
  3. Ootko päässy kulkemaan keltasilla koulubusseilla? XD

    VastaaPoista
  4. Mist noi biksit on?:3

    VastaaPoista
  5. sähä oot iha ruskee jo valmiiks:D hyvät pohjat hawaijille!!:D

    VastaaPoista
  6. Voi että mä rakastan sun blogia! Niin ihana lukee aina vaikka tekstit ois vähän pidempiäkin ja voi juku, että oot sieltä löytänyt poikaystävänkin ihan mielettömän ihana juttu!<3

    VastaaPoista