perjantai 3. tammikuuta 2014

Will you go to Winteball with me?

Hennan sanoin, voiko vuodesta tulla huono jos se alkaa näin?

Meiän koulussa on Winterball, jotka on talvitanssiaiset, johon poika luonnollisesti pyytää tytön, tai jos tyttö on rohkea niin voi seki toki pyytää pojan. Mulla on täällä paljon kavereita, mutta lähes kaikilla on jo tyttöystävä jonka kanssa ne on menossa, ja alko näyttämään siltä että mulle ei paria oo tulossa. Lindalla, Stephaniella ja Noahilla, jotka on rotaryvaihtareita ja asuu Visaliassa 3h päässä, on samana viikonloppuna yhteissynttäribileet, ja olin tehny suunnitelman että lähden sinne, hinnalla millä hyvänsä, niin en näytä niiiin luuserilta ku oon ainut joka ei mee tanssiaisiin. Erich, joka on mun, no....läheinen ystävä, on ollu kiinassa viimeset kolme viikkoa ja olin jo luopunu toivosta että hän mua pyytäis, koska ei oo enää ku alle kaksviikkoa aikaa ennen tanssiaisia. Mutta kun tänään tulin kotiin shoppailureissulta, mua ootti jotain portailla...

11 kuvaa, 11 kirjainta, kuvat otettu tunnettujen kiinalaisten nähtävyysten edessä. 
IMG_1842m
IMG_1853mIMG_1855mIMG_1857nIMG_1859mIMG_1861n
Jokasen kuvan takana oli teksti missä ne on otettu. IMG_1866mJa kysymysmerkissä luki näin: IMG_1864m
Ehkä maailman huomaavaisin, suloisin ja ihanin juttu joka mulle on ikinä tehty. En ois tota päivää halunnu jakaa kenenkään muun ku Erichin kanssa. IMG_1846nmNyt vaan mekko- ja kenkäostoksille, limusiinia varailemaan, suunnittelemaan illallisravintolat ja varaamaan valokuvaajat, vaikken ehkä usko vieläkään mitä just tapahtu. Ehkä nipistelen itteäni loppuillan.

30 kommenttia:

  1. Voi maailman lutusinta!!!! Toinen oikei miettiny pitkään miten kysyy ja panostanu! Sulin ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Eikö erich ollut emilyn mies? Nojoo voihan siellä useampi erich olla mutta oli pakko kysyä:D onko kaikki jenkit noin ihania?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKU erich on mun XD no ei vaa mut Paul on emilyn poikaystava! :) ja valitettavasti pakko myontaa mutta kaikki tavat mita oon nahny tyttoja pyydettavan, on kylla ollu aivan ihania......

      Poista
  3. siis kuinka ihana!!! suomeenki kaivattais tommosia poikia, ihan vaan muutama.... :)))

    VastaaPoista
  4. Eikä katon Gossip Girliä ja sitten sää kirjotat tällaisen jutun blogiisi! Olen kade niin kade! Ah, ihanaa! Määki tahdon ulkomaille!

    VastaaPoista
  5. Maailmalla pojat kerää kokemuksia ja on huomaavaisia tyttöjä/naisia kohtaan mutta mitenkäs suomessa... Roikkuvat ask.fm:ssä keräämässä tykkäyksiä niillä olemattomilla lihaksilla #miksisuomessaeiolekunnonmiehiä

    VastaaPoista
  6. Aaaw ihanaa :') aiva ku suoraa jostain elokuvasta ;)

    VastaaPoista
  7. Eikä, sydän suli nyt ::D vähänkö ihana!

    VastaaPoista
  8. aawww, onko ees söpööö! :33

    VastaaPoista
  9. Ootko muuten ollu juomassa siä kertaakaan tän vaihdokki aikanas? :) Aattelin vaa et kuinka tiukat rajat siellä on näihi alkoholiin ja tupakkaa jne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riippuu ihan klubista mut sanotaanko nain etta mullaki on taalla saannot mut se on sit toinen juttu miten niita valvotaan :P

      Poista
  10. Aaww herrantuutelis kuin söpöä!! <3 Miks mua ei kukaan viimevuonna Vegasissa pyytäny noin?! Daaaamn :'D

    VastaaPoista
  11. hahah aaw ihana :3 mut onkos erich kenties jotain muutaki ku vaa ystävä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alapa vaan :3 ja niiin no siinapa vasta kysymys....

      Poista
  12. Surullista ettei suomessa järjestetä mitään noi "suurta" ja hienoo :( mut oon nii happy sun puolesta! Pidähän hauskaa :3

    VastaaPoista