tiistai 16. huhtikuuta 2013

100

1. oon tosi aamu-uninen
2. oon käyny italiassa ja sveitsissä
3. mutten ikinä "rantalomalla" että oisin hotellissa yötä ja makaisin hotellin uima-altaalla 24/7
4. muutan ykkösen jälkee espanjaan asumaan ja opiskelemaan
5. tykkään tehä asioita enemmän yksin ku ihmisten kanssa
6. ...kahta poikkeusta lukuunottamatta
7. en yleensä tykkää puhua puhelimessa/skypettää/olla videopuhelussa
8. oon yleensä enemmän surullinen muiden puolesta, esim. ku meidän perhe eros niin itkin siks ku muilla oli paha olla mutta mulla itellä ei ollu niinkään, ja nytki oon itkeny parit itkut äitin kans koska tää lähtö on äitille ja aatulle niin vaikeeta mutta mulle ei (ainakaan vielä..)
9. oon harrastanu cheerleadingiä kahdessa joukkueessa
10. ja oon tosi ylpeä meidän seurasta ja tytöistä joista osa on nyt pariisissa kilpailemassa ja sai hopeeta hih
11. en oo tekemissä mun suvun kanssa, ainoastaan äitin puolelta yhen serkun ja äitin isin kanssa
12. mun mielestä muotiblogit on maailman tylsimpiä
13. mutta tykkään ihan hulluna lukea kaikkia lifestyleblogeja joissa on hyvälaatusia kuvia
14. mun ihan number one blogit on on one step to our lives ja ennin live your dream
15. mutta sitan starry eyes on tosi ihana koska sita vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä ja oon sen kans jutellukki koska meillä on ollu aika samanlaisia juttuja elämässä
16. valmentaminen on aivan ihanaa ja meiän tytöt on ihan super huippuja
17. vaikka en enää mitää vakituisesti harrasta niin mun notkeus on tosi hyvin säilyny
18. kuuntelen musiikkia ihan kokoajan; ku herään, koulussa tunneilla, mun 4min koulumatkalla PAKKO, jos pyöräilen johonki, automatkoilla, ku siivoon, suihkussa, ainoastaan sillon en ku oon ihmisten kans, paitsi joskus kyllä sillonki......
19. monesti ku mulle tulee kommentteja niin mun eka fiilis on semmone "voi ei mitä nyt taas"
20. kaikki kivat kommentit on piristäny mua tosi paljon ja lisänny mun itseluottamusta

21. mua pelottaa että mun sijainti muuttuu ja lähenki alaskaan
22. lähen sinä seuraavana aamuna ku raahessa on ollu sulatto eli 4.5
23. vuokraan fantin ison mökin ja lähtöaamuna oon päättäny mennä kirkkoon jumalanpalvelukseen
24. äskönen kohta ei ollu vitsi, vaan meen sinne ihan oikeesti
25. oon ollu aina tosi kiinnostunu erilaisuudesta; lestadioilaisuudesta, eri kulttuureista yms. meiän koulussa on yks poika joka on asunu skotlannissa ja voi sitä kysymysten määrää mitä oon sille esittäny
26. lestadiolaisuus on ollu musta aina mielenkiintosta ja kerran meinasin yheltä tytöltä kysyä ihan mielenkiinnosta kaikista asioista mutta jätin kysymättä koska pelkäsin että se ois loukkaantunu :(
27. mun nimeksi meinas tulla jessica
28. mun toinen nimi on helena ja kolmas vasta maaria, jota ei välttis tän blogin nimen perusteella arvais
29. piirteet mitä arvostan ihmisessä on se, että sillä on mielipiteitä ja mikään muu mua ei saa ärsyyntyneemmäks ku kysytään että mitä mieltä oot lakritsajätskistä "mulla ei oo mielipidettä mutta juu olen samaa mieltä sun kans" "en oo aatellu asiaa" "ihan hyvää kai" "riippuu miltä kantilta kattoo"
30. kello on kohta kymmenen illalla ja mun pitäs olla nukkumassa kohta koska tarvin yössä n. 10h unta
31. en tykkää mistään poikabändeistä, hyi hyi, sam tsui on ainut ihana haha ja seki kuulostaa ihan naiselta...
32. tykkään asua enemmän kerrostalossa ku omakotitalossa
33. säälin miehiä ja pieniä poikalapsia ihan hulluna..... en tajua mistä se johtuu mutta oikeesti voin alkaa tästä näin vaan itkeen jos mietin yksinäisiä miehiä jotka on surullisia tai pientä poikalasta joka itkee. toi lapsijuttu juontaa varmaan aatusta koska jos aatu itkee niin tuntuu että mun sydän särkyy vaikka se ois ollu kuin ilkeä
34. tykkään kattoa leffoja ja oon kattonu varmaa puolet (RAAHEN) film townin tarjonnasta
35. oon suunnitellu mun tulevaisuuden jo aika pitkälle, ainoastaan en sitä että mitä aion opiskella, heh
36. oon soittanu viulua monta vuotta
37. jos mulla on paha mieli niin en ees yritä saaha itteeni menevällä musiikilla paremmalle tuulelle vaan sillon laitan kaikista surullisimmat  biisit soimaan ja paha mieli kaksinkertaistuu...???
38. oon välillä liian kärkäs
39. en kato ikinä televisiota ja mun puolesta sitä ei tarttis ees olla!!
40. en kadu yhtään mitään mitä oon tehny, ainoastaan multa muljas sydämessä ihan vasta ku mietin että sain kauan kauan sitten yhelle mun läheiselle pahan mielen mutta mitään mitä itelleni oon tehny tai mitä valintoja oon tehny en kadu, koska muuten en ois tässä enkä tällanen

41. mun mielestä tummaihoset on tajuttoman kauniita ja mun yks ystävä on tumma ja se on yks kauneimmista ihmisistä ketä tunnen
42. cheerleading on ihan pirun rankkaa enkä tajua miten jotku voi aatella ettei se oo urheilua
43. mulla on ollu silmälasit kohta 13 vuotta mutta ne on ollu vuoden rikki
44. asun samalla tiellä mun koulun kaa eli lähen kouluu aina n. 5min vaille
45. mun lempibiisi on zara larssonin uncover
46. oon hukannu kolmet avaimet yhen viikonlopun aikana eikä yhetkää oo vielä löytyny ja niiden pitäs olla meiän kodin seinien sisällä
47. oon TOSI hajamielinen ja oon välillä miettiny että voiko mulla ollu joku häiriö ku jos äiti sanoo että tuu tänne niin 2sek niin oon unohtanu sen....
48. oon huono taideaineissa; kuvis ja kässä ja tämmöset, musiikki on ainut missä pärjään
49. mulla on aivan järkyttävä hämähäkkifobia ja herraisä sitä paniikkia ku olin yksin kotona ja näin lukin joka katos mun silmistä.... seisoin sohvalla uggit ja haalari päällä ja hypin tasajalkaa ettei se pääse kipittelee mua pitkin
50. mulla on sukua venäjällä ja ruotsissa
51. oon maailman TYYLITAJUTTOMIN. tai no en nyt sentään, kyllä voisin näyttää ihan hyvältä jos haluaisin mutta tykkään enemmän tyylistä uggit-kollarit-poikienpuolelta ostettu toppatakki, ja tänäänki tyyli oli esimerkkiä vanhat kollarit eikä meikkiä, mutta sillon ku jaksan panostaa niin panostan sitte kunnolla
52. äiti on yleensä mulle enemmän sisko ku äiti
53. mikään ei ärsytä mua yhtä paljon ku se, että mulla on kuulokkeet korvissa ja se johto tarttuu johonki ja ne kuulokkeet lähtee mun korvista!!!! VOISIN HEITTÄÄ SEN PUHELIMEN SILLON SEINÄÄN
54. en voi sietää niitä "FINNISH DIRECTIONERS" tai -beliebers facebook sivustoja mutta silti aina tylsyyksissäni luen niitä ku ne fanit on niin intopiukeena XD oon tällä tavalla saanu aika paljo tietää niistä....
55. mulla on parit ystävyys/kaveruus/tuttavuussuhteet katkennu sen takia että ne on loukannu mun ystäviä. yhen kanssa on niin tulehtuneet välit että me ei voida ees löytä toisiamme facebookista, haha eikä haittaa tippaakaan
56. oon luullu aina että ed sheeran on joku hot boy mutta se onki semmone ginger!!!!!
57. oon ollu musiikkiluokalla seittemän vuotta
58. oisin päässy musiikkiopistoon soittaan pianoa ja myös yksityiselle ja valittin yksityisen ja oon siellä nyt soitellu neljä vuotta enkä vois olla tyytyväisempi!! mirtsi on niin rento
59. oon koukuttunu instagramiin
60. musta ne knife challenget on ihan KAMALIA hyi että pelottaa aina että ne vetäsee sormeen sillä puukolla

61. nauran aina mun omille jutuille ihan sikana
62. ja paras kohteliaisuus oli ku oltiin maanan kans milanossa hotellissa ja keskellä yötä herään siihe ku maana nauraa ihan sikana mun vieressä ja läiskäsin käen sen naamalle ja kysyin et mitä ihmettä hirnut siinä niin se sano et "näin unta että sanoit jotain hauskaa HAHAHAAHAH"
63. oon aina aatellu että mitä kuumempi niin sen parempi että mikään ei oo mulle liian kuuma mut italiassa oli +42 ja se oli jo liikaa
64. tällä hetkellä salinaksessa on 26 astetta lämmintä, ai että maistuu
65. 110 päivää lähtöön ja sitte ku sata menee rikki niin on tuli irti
66. mun synttärit on tyyliin ekana tai tokana päivänä ku oon päässy mun host-perheeseen
67. aina ku oon puhaltanu mun ripsen ja toivonu samalla niin se on toteutunu!! paitsi oon toivonu vaan kahta asiaa joka kerta mutta silti
68. toivon aina ku kello on vaikka 22:22 tai 0:00
69. whatsapp on paras keksintö ikinä
70. kaliforniaan aikaero on 11-12h joten en tiiä miten piän yhteyttä tänne suomeen
71. hukkaan paljo asioita ja unohtelen niitä eri paikkoihin, tälläki hetkellä maanan aurinkolasit on teillä tietämättömillä...
72. en tajua tätä poikien ponivillitystä?? en siis ollenkaan että mikä tää ilmiö nyt on
73. takeawayn kebu on parasta
74. musta ois siistiä nähä justin bieber livenä vaikken mikää fani ookkaan, mutta jotenki tosi uskomatonta ois nähä se
75. mun puhelin ja facebook on enkunkielisenä
76. oon oikeesti blondi
77. oon 100% äitin tyttö ja oon aina ollu
78. oon kasvanu ilman isää enkä tunne että oisin jääny yhtään mistään paitsi
79. gossip girl on loistavin sarja ikinä, onneksi vielä kaks tuotantokautta jäljellä!!!!!!!
80. rakastan serranon perhettä ja oisin ehottomasti halunnu laittaa espanjan mun vaihtoehtoihin jos rotareilla ois ollu mahollisuus, mutta eipä tää enää haittaa ku lähen sinne kuitenki
81. tykkään ottaa paljo kuvia
82. oon harvoin oikeesti vihanen tai raivona
83. jos oon ollu ennen nukkumaanmenoa ees puolituntia aiemmin koneella niin en saa unta ainakaan tuntiin ja kello on tosiaan nyt jo yli puoli ykstoista....
84. jos jaksaisin panostaa lukuaineisiin enemmän niin luulen et mun keskiarvo saattais nousta tosi paljon
85. mutta en jaksa :) tällä keskiarvolla pääsen helposti lukioon joten en tee yhtään ylimäärästä työtä
86. voisin olla isona opettaja
87. musta on surullsita että jotku ihmiset tarttee kokoajan jonku kumppanin siihen vierelle eikä osaa olla eikä pärjää yhtään yksin
88. oon ollu yhillä festareilla ja ne oli maata näkyvissä festarit, eli ei semmoset "perus" festarit mutta se oli tosi uskomaton kokemus ja avas mun silmiä paljon
89. oksennan helposti enkä tiiä onko mun oksennusreflekti sitte menneisyydene takia jotenki "herkistyny"
90. mua ärsyttää tosi paljon koska pari ihmistä varmaan luulee etten tykkää niistä väärinkäsityksen takia eikä ne oo niin mun hyviä tuttuja että viittisin mennä sanomaan että hei oot mun mielestä oikeesti hyvä tyyppi että jos satut luulemaan että oon toista mieltä niin ei pidä paikkaansa
91. mulla on ollu viimevuonna golfpallon kokonen munasarjakasvain
92. mun korva on vieläki tukossa enkä tiiä miks koska siellä ei vaikkua oo!!!
93. ennen luin ihan kokoajan ja mua harmittaa etten oo enää semmonen lukutoukka, luin siis samalla ku pesin hampaitaki aina ja kirjastosta kannoin 20 kirjaa kerralla pois
94. mulla ei oo ikinä ollu reikiä hampaissa
95. mulla on pienenä ollu raudat takana
96. arvostan tosi paljo meiän äitin työtä, vaikka sillä on pieni palkka niin se tekee tosi hienoa työtä ihan sen takia että se haluaa auttaa ihmisiä, joilla on asiat huonosti
97. oon kielioppiperfektionisti, tuukallaki lähtee aina järki ku korjaan sen "enään" ja "elä" ja muut virheet
98. mulla on kaks veljeä, toinen 5v ja toinen 18v
99. meiän perhekuviot on ollu aina tosi sekavat, ja mulla onki tavallaan kaks äippää, koska ton mun vanhemman veljen (velipuoli) äiti on mulle ja meiän perheelle ku toinen äiti ja niinku meiän äitille sisko :)
100. en oo ikinä maistanu tupakkaa enkä aio!
EDIT: tehty eilen illalla

45 kommenttia:

  1. Repesin tolle 62. kohalle ja nauroin nii makeesti :D joo mut tää oli tosikiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhahah se oliki ihan sikakoominen tilanne XD mut kiitos! :)

      Poista
  2. Ite oon lestadiolainen ja oon huomannu et monilla on aivan väärä käsitys meijä tavoista ja kaikesta. Mun mielestä on tosi kivaa ku jotku on kiinnostuneita ja en ite ainakaa ois loukkaantunu jos oisit tullu kysymää jotai! :) Rohkeesti vaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIKEESTI tommosta kommenttia mää ootinki!! ehkä mää sitte uskallan ku pelkäsin et tulee tulee semmonen olo että pilkkaan jotenki teiän tapoja vaikka en todellakaan :)

      Poista
  3. haha mulla on kyllä ihan samalainen hämähäkkifobia ku sulla:D ne on jotain niin järkyttäviä! Mut tykkään ihan hirveesti tästä sun blogista, oot huippu!:) -lotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä etten oo ainut!!:D ja kiitos, täysin samat sanat sulle! :)

      Poista
  4. 92. mun korva on vieläki tukossa enkä tiiä miks koska siellä ei vaikkua oo!!!

    ANTEEKSI RAKAS NAUROIN ja PALJOOOOON XDDDDDDDDDDDDD toi sun korva on niin reppana, kyl me viel selvitetää mikä siinä on!!! ja sit et oo enää kuuro ♥♥

    VastaaPoista
  5. 56. oon luullu aina että ed sheeran on joku hot boy mutta se onki semmone ginger!!!!!

    ANTEEKSI XDDDDD muistan ku selitit tästä ruokalassa ja nauroin vitusti ja nauran nytki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SIIS oon edelleen järkyttyny??? luulin että se on semmonen kuumis matalla äänellä mutta se onki sellanen pisamapoika!?!

      Poista
  6. 49. mulla on aivan järkyttävä hämähäkkifobia ja herraisä sitä paniikkia ku olin yksin kotona ja näin lukin joka katos mun silmistä.... seisoin sohvalla uggit ja haalari päällä ja hypin tasajalkaa ettei se pääse kipittelee mua pitkin

    Hmm, olikos se Reiman haalari kenties? ;)

    VastaaPoista
  7. pommi on paras :D ja :D tus :D

    VastaaPoista

  8. mikä sun äiti on työltään?tosi kiva postaus sai kaikkee uutta tietää susta:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) ja äiti on niinku mielenterveys/päihdetyöntekijä että se vetää semmosta kurssia johon voi hakeutua tällaset ongelmaiset ja sit äiti tekee niiden kanssa kaikkee tekemistä ja käsittelee niitä tunteita ja auttaa ja tämmöstä! äiti ei oikein voi kertoa mulle enempää vaikka oisin tosi kiinnostunu kuulemaan :D

      Poista
  9. Ilmeni kun näin ton 14. kohdan! :D kiitos hirmusesti <3

    VastaaPoista
  10. Plus samaistuin moneen kohtaan ja mm mäkin oon kasvanut ilman isää ja en itseasiassa osasi kuvitella et mulla ees ois sellanen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no samaa mieltä! ollaan ihan kunnon äitin tyttöjä :)

      Poista
  11. sori mut 99 jälkeen tulee 100 eikä 10 :3 PS <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd AHAHAAHAHAH miten oonki noin sokea, PITÄS VARMAAN KORJAUTTAA NE SILMÄLASIT!!!!!

      Poista
  12. Näi uuten lukijana tuli hyvään väliin tää, sai sust tietää paljo kerralla:D
    MUT OOKSÄ OLLU SIIS DTC:n TIRUISSA? :o vai oks sie pariisis useemmat kisat.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihana! ja en ole, tarkotin nothern lights seuraa ku nämäki on jostai sarjasta saanu hopeeta! :)

      Poista
  13. Minne espanjaan muutat ja miksi? :Oo tee tästä vaikka postaus kiinnostaa kuulla!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. fuengirolaan ja ei oo mitään syytä, tahon vaan nähä maailmaa niin paljo ku mahollista niin meen sinne mun kaverin kanssa opiskelemaan suomalaiseen lukioon :) ei mulla oo oikein muuta kerrottavaa tosta asiasta!

      Poista
    2. kai oot tietonen että sielä on lukukausimaksu=D

      Poista
    3. oon toi lukukausimaksu ano, siis jos oot menossa Colegio Finlandésiin

      Poista
    4. ok :) varmistin vaan, mulla on kaveri siellä yläasteen puolella nii oon ite tosi kiinnostunu siitä koulusta ja nyt harkinnas abivuosi siellä=)

      Poista
  14. Gossip girl ❤ tä on vähän tyhmä kysymys mut mistä katot gossip girliä? :D (niin ku dvd tai jotai :D) ja sit mietin kans et jos muutat espanjaa ni onks sulla jo paikka siel lukios vai pitääks sinne ees hakee tai tällee? :D :) ja aioks siis muuttaa kahen vuoden päästä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo dvdltä! ja ei oo paikkaa ku en hae sinne vielä vaan sit ekalla haen eli pitää hakea :) ja kyllä 2v päästä eli vuosi jenkeissä ja vuosi suomessa ja sit lähetään taas!

      Poista
  15. Tuo korvahomma.. Mahtuuko sulla tulpat korviin? Tuntuuko että korvat on täynnä vaikkua mutta puikkoon ei tartu mitään? Meneekö välillä kuulo/tinnittääkö? Käyppä varsin tk:ssa tai tt:llä huuhteluttaan tai imasuttaan korvia :) Toimii! Mulla on pienet korvakäytävät ja topsyt on pahinta mitä sinne voi laittaa - kaikki paska painuu vaan syvemmälle tärykalvoihin ja heikentää kuuloa. Kerran vuodessa yleensä flunssan jälkeen on aina korvaimun paikka.. Nam.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ku mun korvat puhistettii about kk sit ja sinne on katottu eikä vaikkua näy, paitsi mun korvakäytävä VOI olla kiero ja sit se ei näkyis ku sinne kattoo!! mutta vaikka se ei nähnykkää vaikkua nii aion silti käyä puhistuttaa jos kuulisin nyt paremmin jos se korvakäytävä vaikka oiski kiero :) kiitos vinkistä!

      Poista
  16. "22. lähen sinä seuraavana aamuna ku raahessa on ollu sulatto eli 4.5"

    VastaaPoista
  17. Ääää ! Ihana blogi ! Löysin sut vasta täs pari päivää sitte. Ja tää blogi on tosi kiva ja oot hirmu nätti :) Oon ite ollu tosi intona lukees vaihtariblogeja, nyt varsinki ku oon itekki lähdös Ausseihin kans rotaryn kautta!:D Nii kiva löytää tämmösiä helmiä aina välillä :)Eli Lahdessa nähdään, jos nähdään. Tuskin edes erotan sua niiden muiden onnellisten vaihtarien keskeltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!! ja huippua, australia ois ollu unelmakohde ja se oli mulla just tokana :) ja niinpä haha meitä on siellä n. 200 et sieltä ei varmaa kauheena bongaillakkaa ketään tiettyjä ihmisiä :)

      Poista