maanantai 2. syyskuuta 2013

HAASTE

Haasteen säännöt:
- Kiitä haastajaa: Kiitti Saara ja Juli, molemmat haasto mut enkä sit voinu päättää et kumman kysymyksiin vaan vastailen joten vastaan sitte molempiin
- Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
- Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
- Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
- Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
- Ei takaisin haastamista
IMG_9115 1.Tykkään urheilusta mutta vaan vähän kerrallaan tiettyä lajia, koska tylsistyn heti. Mulle ois hyvä semmonen urheilulaji, joka vaihtuu joka toinen päivä ja aina kokeillaan jotain uutta. Mua nyt jo puuduttaa aatella että mun pitää uida allasta päästä päähän ja heitellä palloa kaks tuntia joka päivä. Joulukuuhun asti.

2. En oo nähny mun perhettä enkä kavereita kuukauteen ja no, pitäkää nyt ihan kamalana ihmisenä mutta mulla ei oo ikävä ollenkaan, ei ees haikeus eikä pieni kaipaus. Luulin, että on, luulin että itken lentokentällä, luulin että soittelen ja oon kokoajan yhteydessä suomeen, mutta ei. En tiiä mistä se johtuu, koska ei mun ystävät täällä vielä yllä suomen ystävien tasolle (cmoon oon ollu täällä kuukauden) eikä host perhe tunnu oikealta perheeltä, joka vois "korvata" oman perheen suomessa. Pitää nauttia tästä ajasta, koska se koti-ikävä voi tulla millon vaan täysin varottamatta, ja se on yks suurimmistä syistä miks vaihtarit luovuttaa ja keskeyttää vuotensa, enkä todellakaan halua että mulle käy niin.

3. Oon tosi tyhmä!! Täällä ku multa kysytään suomen politiikasta, ei kai mulla oo mitään käryä. En tunnista lintuja enkä kaloja enkä kasveja, mulla on huono suuntavaisto, en muista/tiedä mitään historian tunneilta kenestäkää historiallisesta ihmisestä tai mitä ne teki tai mistään sodista. Jos mun kans haluaa saada hyvän keskustelun aikaan, tulkaa mielummin heittämään jotain vitsiä ku puhumaan lintujen pesimäpaikoista...

4. Tykkään jättää kaiken aina viimeseen iltaan ja haluaisin siitä tavasta eroon... Yläasteella meillä oli sillon tällön kirjakuulusteluita, ja jokaikinen kerta luin sitä kirjaa vielä edellisenä yönä tyylillä yks lause per sivu. Kolme viikkoo sit annettiin tehtäväks tehä yhdeksän 150 sanan ainetta historiallisista tapahtumista, niiden pitäs olla valmiit ylihuomenna ja tähän mennessä oon tehny 0/9!! Ja tottakai kokeisiinki luetaan edellisenä iltana, tavarat pakataan edellisenä iltana ennen matkaa, kaikki jätetään viimetippaan että varmasti tulee kiire ja stressi!!

5. Mun on tosi vaikea pitää salaisuuksia jos ne koskee joitaki muita ihmisiä. Yleensä aina ne salaisuudet on juoruja jotka tapahtuu jonku ihmisen selän takana ja yleensä aina tunnen sen ihmisen ja mulla tekis niin kovasti mieli aina kertoa mitä on tapahtunu. Ja sama juttu vaikken ees tuntiskaan sitä ihmistä. Mut uskon vahvasti siihen että paha saa aina palkkansa, joten pidän suuni kiinni enkä puutu muiden ihmisten asioihin ja ootan että karma will slap you before I do!

6. Otan kaikkien kuoleman tosi vakavasti, vaikken ees tunne kyseisiä henkilöitä! Viimevuonna täällä oli vaihtari ranskasta, joka kävi samaa koulua ku mä ja asu samassa perheessä ja ollaan juteltu pariin kertaan facebookissa, ja eilen kuulin että hänen 14-vuotias pikkuveli oli kuollu. Olin aivan shokissa enkä voinu tajuta sitä, näin Johnin ja hänen keskustelut miten hän laitto viestiä että mun pikkuveli kuoli tänään.

7. Oon tosi itsekriittinen enkä oo tyytyväinen mihinkään mitä teen. Joskus se on mulle se ja sama miltä joku mun koulutyö näyttää, mutta jos haluan panostaa johonki niin mikään ei riitä! "aina on varaa parantaa"

8. Mulla on vaikeuksia pitää mun huone siistinä, sänky petattuna ja vaatekaappi siistinä.... Ne pysyy siistinä ehkä yhen kaks päivää, ja sit ne näyttää taas siltä et siellä ois räjähtäny pommi.

9. Suurin pudottaja on mun lempiohjelma!! Se on vaan ihan paras. Ei mitään turhaa draamaa ja parisuhdekuvioita, vaan verta ja hikeä ja kyyneleitä! Voitte vaan kuvitella mun ilmeen ku mun klubissa on mies joka oli suurimassa pudottajassa ja pudotti jonku 40-50 kiloa ja nyt se on tosi hoikka, esikuva!!

10. Oon alkanu täällä kuunteleen countrymusaa, en suunnillee ennen ees tienny mitä se on, mut se on ihan loistavaa!!

11. Kiinalainen ruoka on mun lempparia, ja oon täällä kahesti syöny sitä mutta ei veä vertoja millään raahen Hai Longille, varsinkaan ku mun paras ystävä ei oo täällä syömässä sitä mun kanssa kerran kuukaudessa, hakemassa kolme kertaa lisää, tilaamassa jälkkäriä, ja vyörymässä alamäki meille ja makaamassa puolikuolleena ähkyssä mun sängyllä :(
IMG_9118m 1. Mikä on suurin unelmasi?
- En taho olla tylsä ja sanoo samaa mitä kaikki muut jostain perheestä ja lapsista ja ammatista ja kultasesta noutajasta pihalla. Mun suurin unelma ois varmaan että tää vuosi on paras mun elämässä ja että oon onnellinen! Ihan sama vaikkei mulla ois miestä, kuhan vaan oon onnellinen.
1. Viimeisin katsomasi leffa? Suosittelisitko sitä muille?
- Hmm, se tais olla Mamma Mia, ja joo!! Yks mun lemppareista

2. Kuka on tärkein henkilö sinulle tällä hetkellä?
- Varmaan emily ja john täältä päästä!
2. Lemppariblogisi?
- Varmaan no worries, OSTOL ja enniy

3. Ihailetko jotain ihmistä?
- Joo, äippää!
3. Mihin maahan haluaisit matkustaa ja miksi?
- Haluun ranskaan syömää kroisantteja

4. Mikä saa sut vihaiseksi?
- Tyhmät ihmiset, tyhmät kysymykset, se että ei oo omia mielipiteitä ja mukaillaan muita, ku ei mietitä mitä sanotaa, se ku asioista ei nähä ku yks puoli, AAAA niin moni asia saa mut turhautuneeks ja vihakseks
4. Viimeisin asia jonka takia itkit?
- En oikein tiiä, se oli vähä niinku kaikkien asioiden yhdistelmä ja turhautuminen ja stressi

5. Mikä on parasta blogin pitämisessä?
- Se, että on vähä niinku pakko ottaa kuvia!
5. Paljonko sinulla on rahaa tällähetkellä käteisenä?
- Ehkä noin satanen

6. Mikä on tavara mitä ilman et voisi elää?
- Mun oma rakas iPhone....
6. Kaunein nainen mielestäsi on..?
- Nina Dobrev

7. Mikä saa hymyn huulille?
- Sininen taivas, ei pilviä, +25 lämmintä ja palmut
7. Komein mies mielestäsi on...?
- STEFAN SALVATORE, DAMON SALVATORE, CHUCK BASS

8. Ootko tällä hetkellä tyytyväinen sun elämään?
- Erittäin tyytyväinen
8. Minkä erikoistaidon ottaisit, jos saisit valita?
- Luulen että mun vuoden jälkeen haluaisin teleportata itteni tänne takas joten sen

9. Pelkäätkö jotain asiaa ihan suunnattomasti?
- En suunnattomasti, mut joskus pelottaa että mun läheisille sattuu jotain Suomessa
9. Onko sinulla ikinä ollut tunnuksia yhteisöpalveluissa?
- Kyllä

10. Onko sinulla jotain tiettyä asustetta tai korua jota pidät aina?
- Ei enää, ku waterpolossa ei saa olla koruja, mutta muuten on aina kädessä se teiän antama käsikoru!
10. Juotko kahvia?
- EN!

11. Mitä haluaisit sanoa haastajallesi joka laittoi sinut tekemään tämän?
- LOVE YOU!
11. Mitä aiot tehdä vielä tänään?
- Lähden mun counselorin kanssa montereyhin, sit käydään lounaalla ja sit teen niitä historian aineita...
IMG_9124
Mun kysymykset:
1. Haluatko asua aikusena sun kotikaupungissa? Miks?
2. Mikä on sun oikea/oma/natural hiusväri? suomi takkuilee...
3. Tykkäätkö sun nimestä vai haluaisitko vaihtaa sen?
4. Mikä on ollu sun elämäsi onnellisin hetki?
5. Onko sulla fobioita? Mitä?
6. Mitä kieliä osaat puhua ja mitä haluaisit oppia puhuu?
7. Mihin asioihin et oo tyytyväinen itessäs?
8. Mihin kulutat eniten rahaa?
9. Haluaisitko osata lukee ajatuksia? Jos et, niin mikset?
10. Tiiätkö jo nyt mitä haluat tehä työkses aikusena? Jos joo, niin mitä?
11. Mikä on semmonen vaate mitä et ikinä pukis päälle?
IMG_9120mJa mä haastan:

TUULIN
ENNIN
KERTUN
ANNAN
ELLAN
MAIJAN
NELLIN
ALISAN
Ja kaikki muut ketkä tahtoo tehä!
IMG_8988

16 kommenttia:

  1. <3<3<3 SAMOIN honey tiedät kyllä mihin

    ps HAH LIMUKKANAAMA OLI SUN KOMEIMPIEN MIESTEN LISTALLA

    VastaaPoista
  2. Kun puhuit tuosta koti-ikävästä.. Mulle kävi oikeestaan niin, että mulla ei ollu kertaakaan ikävä kotiin vuoden aikana. Ei sitten kertaakaan. New Yorkissa leirillä mä luulin, että mulla saattais tulla koti-ikävä kun seurasin muita siihen aikaan itsevarmempia vaihtareita. Kävi kuitenki niin, että nimenomaan kaksi niistä lähti kotiin kesken vuoden ikävän takia ja kun elämä ei vaan sujunut perheiden ja kavereiden osalta. Mä oon niin onnellinen, että mulla oli loistava vuosi ilman ikävää ja sain kohotettua ömmm... self esteem & self confidence (mitä ikinä ovatkaan suomeksi) nollasta sataan. Kyllä siinä oli kotiin jääneillä kiusaajilla ihmettelemistä kun kirjotin paikallislehteen joulun jälkeen sivun pitusen jutun kunnon Cross Country edustuskuvalla varustettuna. No joo, aihe vähän karkasi, mutta jatka oikeesti samaan malliin! Ne oikeat ystävät odottaa sua kyllä vuoden ihan helposti, eikä äitikään mihinkään katoa :) Vuosi on loppujen lopuksi lyhyt aika! Nimimerkillä kokemusta on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eli se on mahollista olla vuosi ilman koti-ikävää!! toivottavasti mulla ei iske missään vaiheessa hirveen kova koti-ikävä, ku rotarit on pelotellu mua sillä taulukolla, missä näkyy se käyrä miten se menee ja tässä kohta pikkuihiljaa pitäs lähtä laskusuuntaan! :D

      Poista
  3. hei tossa ku laitoit ne 11 juttuu susta ni vitsi oot samanlainen ku mä noitten perusteella! :D nii ja tosta koti-ikävästä ni muaki pelottaa se et millon se iskee, muttei se oo vielä kuukauteen. tottakai haluisin olla mun poikaystävän kaa mut jotenki pärjään täällä vaik ei oo viel kouluu.. siis täällä saksassa on kivaa, vaikka on aika samanlainen ku suomi. mä viihdyn vaikken oo nyt oikee tehny mitää ku on ollu kuukauden tääl kesälomassa. mut huomenna alkaa koulu ja toivottavasti saan siel lisää kavereita. tsemii sulle ja sul näyttää menevän todella hyvin <3 haleja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koulu auttaa ja sielta saa helposti kavereita, ala huoli! :) tsempit myos sinne <3

      Poista
  4. Mikä sun nimi on, niin voin sitten fb:ssä pyydellä kaveriksi :)?

    VastaaPoista
  5. :)))))) Kun luin just eilen ton haastepostauksen Saaran blogissa ja tänään hetk ekana su blogista tän. Ootte muuten Saaran kaa molemmat maailman ihanimpia ihmisiä!!!<3
    T. Tallainen tytteli

    VastaaPoista
  6. Ku sanoit että oot alkanu kunteleen tota countrymusaa niin aattelin oisko mahollista että laittaisit välillä postauksien yhteydessä joitakin hyviä countrybiisejä mitä tykkäät kuunnella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois! Mutta viela ei koska oon loytany vasta kaks hyvaa mita tykkaan kuunnnella :D

      Poista
  7. Oikeesti tää sun vaihtariblogi on parhain blogi mitä oon ikinä lukenu!

    VastaaPoista
  8. '6. Mikä on tavara mitä ilman et voisi elää?
    - Mun oma rakas iPhone...' Puhuttiin katin kans yks päivä musiikintunnilla siitä et kuin pahoja puhelinriippuvaisia me kaks oltiin ja ollaan..heh B) ilmeisesti sulla on hirmu kivaa siel, piä ittes kovana koko loppuvuos ja ota kaikki ilo irti! mää haaveilen tääl et saisin lähtä kans vaihtoon, ja tottakai tsemppaan ja piän peukkui sulle tääl♥♥♥

    VastaaPoista
  9. oo kiitos haastamisesta, teen tän heti kun kerkeen (joo varmaan samalla aikataululla ku näitten postaustenki lukeminen XD) :) ja hehhe vähänkö kivaa että haluut ranskaan ja oooh la la suomen kroisantit ei oo MITÄÄN verrattuna nähin <3

    VastaaPoista