sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Rotary Weekend 4.

VIHDOIN ja viimein, neljän kuukauden jälkeen, kokoonnuttiin kaikki inbound ja outbound vaihtarit taas yhteen! Kaikki varmaan muistaa ja tietää Lindan, ja ollaan tän neljän kuukauden aikana melkein kuoltu ikävään ja laskettu päiviä millon nähään taas uuelleen, ja sen kyllä huomas ku Lindan pakettiauto ajo pihaan. Seisoin parkkipaikalla jo valmiiks, linda juoksi pakettiautosta ekana ja hyppäs mun syliin. Kiljuttiin suoraa huutoa ja hypittiin ja halattiin toisia, sen huomas ku jossain vaiheessa molemmilta oli lentäny aurinkolasit päästä ja lindalta puuttu toinen linssi, ja multa oli kadonnu ääni. Vielä seuraavanaki päivänä linda otti mua käestä kiinni oli sillee "en voi uskoa että ollaan oikeesti yhessä tässä" koska viimeset neljä kuukautta tuntu ikuisuudelta! 
IMG_2350IMG_2361IMG_2364IMG_2374IMG_2379IMG_2380IMG_2381IMG_2390
Millon musta on tullu se porukan blondi????

Lauantaina aamulla syötiin aamupalaa ja lähettiin vaeltamaan. Meiät jaettiin 7 hengen ryhmiin ja lukkarissa luki "short hike" ja sitä se kyllä oli. Meillä oli opas, joka käveli 10 metriä, kerto merenelävistä, käveli 10 metriä ja sen jälkeen puista. Toiset 10 metriä ja sit kerrottiin kivistä ja sorasta. Sitä kesti semmonen tunteroinen ja oon aika varma ettei kävelty ees yhtä kilometriä ku pysähyttiin joka toinen minuutti... Mut olihan se kaunista vaikka oli aika sumusta, kaikki vaihtarit jotka asuu sisämaassa menee joka kerta ihan sekasi ku ne tulee tänne missä mä asun ku niillä ei siis oo ollenkaan rantoja eikä merta siellä sisämaassa tietekään. 
IMG_2408IMG_2420IMG_2423IMG_2429IMG_2436IMG_2438IMG_2441IMG_2443IMG_2446Vaeltamisen ja pinkikkeilyn jälkeen oltiin valmiita lähtemään rannalle. Hurjimmat tarkeni uida, mutta mää en tällä kertaa ollu yks niistä... Tuolla tuntu siltä ku oltas oltu mamma mia musikaalissa kreikassa, turkoosia vettä ja kallioita. 
IMG_2447IMG_2451IMG_2453IMG_2457IMG_2471IMG_2475IMG_2497IMG_2501IMG_2505Sen jälkeen oli taas vapaa-aikaa ja meiät nakattiin ostarille pariksi tunniksi. Ainut juttu mikä mukaan lähti oli jätski tälläkertaa...IMG_2512IMG_2517IMG_2519IMG_2521Perjantaina enkä sunnuntaina kameraa käyttäny ollenkaan joten tässä kuvia ainoastaan lauantailta. Tänään sanottiin taas haikeet heipat toisille, jotka ei ollu tällä kertaa niin haikeet koska nähdään jokanen toisemme reilun kahen viikon päästä lentokentällä ku suuntana on Hawaii! Nyt oon kotona super über väsyneenä, tulin just kirkosta ja Meksiko informaatiotilaisuudesta ja silmät luppasee siihen malliin että vois ottaa päikkärit, mutta Erich on tulossa hakemaan mua tarkalleen ottaen 8 minuutin päästä... Oon vähän katkera että siellä saatte nauttia hiihtolomasta ku mulla on koulua, mutta onneksi tätä tuskaa helpottaa lämpimät ilmat ja TIISTAINA OLEVA MILEY CYRUSIN KONSERTTI!!!

9 kommenttia:

  1. ihania kuvia! saanen kysyä, millä objektiivilla kuvaat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja nää kaikki on otettu sillä perusputkella, ku unohin ottaa mun 50mm objektiivin :)

      Poista
  2. pinkikkeily :--D aww.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti mitä hemmettiä aina kirjotan, suomi ei suju yhtään.. pik_nik_kei_ly

      Poista
  3. Siis ei vitsi oo todellista! Mulla tulee melkeen aina itku kun luen sun blogia koska sun teksteistä ja kuvista huokuu sun onnellisuus niin oon niin onnellinen sun puolesta kun saat kokea kaikkea aivan uskomatonta siellä! En edes tunne sua mutta mä oon aina niin ilonen kun luen sun blogia ja nään että sä oot onnellinen! :-) Nauti jokasesta hetkestä!♥

    VastaaPoista
  4. Onko nuisa ekoisa kuvisa ne kuuluisat yoga-pantsit? Ku eikö ne oo aika in sielä päin? :--D

    VastaaPoista
  5. oiiii toivottavasti otat kuvia ja videoita paaljon mileyn keikalta ja laitat ne tänne ja kerrot kaiken yksityskohtasesti! :D mut hei muokkaatko kuvia ja jos muokkaat nii millä ohjelmalla?

    VastaaPoista