maanantai 17. helmikuuta 2014

MY WEEKEND

Perjantaina oli ystävänpäivä, joka ylitti kaikki mut odotukset. Koulussa joka toisella vastaantulevalla tytöllä oli kainalossa joko kimppu ruusuja, tusina vaaleenpunasia ilmapalloja, suklaata tai joku pörrönen pehmonalle. Me Erichin kans lähettiin lounaalla yhessä puistoon syömään lounasta tavallaan piknikille, romanttisen hetken pilas se että se puisto oli kirkon vieressä ja siellä alko just hautajaiset.. Hahaha. Ei oltu myöskään vielä virallisestettu meiän seurustelua joten seki tapahtu ihanasti ystävänpäivänä super sulosella tavalla. Ei voi ainakaan unohtaa päivämäärää millon alettiin virallisesti seurustelemaan! Illalla sen reenien jälkeen lähettiin yhessä hohto-mini-golffaamaan, ja hävisin yhellä pisteellä... Oli mun eka kerta ku ees kosken golf mailaan joten aika hyvin!
IMG_3729mIMG_3690mLauantaiaamuna mua tuli mun ihanat vaihtarikamuset hakemaan ja lähettiin yhessä ostarille shoppailemaan ja syömään kiinalaista ruokaa! En oo tosiaan joulun jälkeen shoppaillu, eli melkeen kahteen kuukauteen joten oli kiva jotain pientä saada! Tarvin muutenki mun asun mileyn keikkaa varten, joten siksi toi mini-mini-mini leopardi toppi... 
IMG_3753m
IMG_3760m
IMG_3763m
IMG_3750mSieltä illalla ku pääsin kotiin niin Erich tuli mua hakemaan, ajettiin Targetille tapaamaan sen kaverit ja lähettiin yhelle hylätylle kirkolle. Siellä ei sais olla ja siellä liikkuu kaikkee hämärää porukkaa ja kodittomat asuu siellä, joten pojilla oli sitten mukana puukot ja jotku aseet, mutta lupas mulle ettei niillä aseilla vois tappaa ketään... Olin ihan pissat housussa siellä pimeässä hylätyssä kirkossa, mutta hengissä selvisin. Taco Bellin kautta haettiin vähän meksikolaista ruokaa ja jatkettiin matkaa Erichille kattoon leffaa porukalla. 
IMG_2332mIMG_2326m
Eilen aamulla, sunnuntaina, herättiin normaalisti kirkkoon, ja kirkon jälkeen oli mun aika muuttaa. Ei siis uuteen host perheeseen, se on nyt varmaa että emilyn kanssa elelen tän koko vuoden. Meiän veli muutti siis takas kotiin, joten musta ja emilystä tuli huonekaverit... Vähän saattaa olla totuttelemista siihen, että nyt kirjaimellisesti ollaan yhessä joka sekunti, mutta ainaki tähän asti on menny asiat ihan hyvin! No kuitenki, pari tuntia siinä meni että siirrettiin mun tavarat tähän huoneeseen, koska sitä tavaraa on kerääntyny ihan sikana. Sen jälkeen Erich laitto viestiä että se ei halua tehä tänään mitään että haluaisinko mää tehä "ei mitään" sen kanssa, ja halusinhan mää. Se tuli hakemaan mua, oltiin niillä, tehtiin tacoja taas, katottiin sohvalla leffaa ja oltiin varmaan kolme tuntia hot tubissa... My favorite way to spend lazy sundays. Vaikka sunnuntai oli vähä niinku lauantai, koska meillä on maanantaiki vapaa, koska on joku presidenttien päivä, joten nyt viettelen täällä vielä ylimäärästä lomapäivää! 
IMG_3748mTein torstaina reeneissä "back diven" eli niinku uimahyppy sillee selkä eellä takaperin, en osaa selittää.. Se oli mun eka kerta ja valmentajatki oli yllättyneitä miten hyvin tein sen. Olin ihan innoissaan ku opin sen saman tien enkä malttanu oottaa perjantain reenejä että pääsen tekeen sen uuelleen. No, perjantaina sit tein sen uudelleen, ekan kerran tein sen niin menin yli ja läiskäytin reidet aika mojovasti veteen. Pari kirosanaa pääsi mutta eikun uusiks vaan, koska opin sen jo torstaina niin hyvin?! No, tein sen uudelleen ja kuulin vaan miten koko allas huus että AAUUUCCHH ja ku nousin pinnalle niin näin vaan aaltoja jotka tuli siitä mun molskahduksesta. Suoraa huutoa huutaen nousin altaasta ja katoin mun verta valuvia reisiä, jotka oli ihan turvoksissa, punaset, siniviolettiharmaat ja älyttömän kipeät. Kävely teki vaikeeta ja ei puhettakaan että oisin voinu housuja laittaa jalkaan.. Nyt se on jo ihan okei, mustelma vaan tummenee mutta ei satu enää niin paljon, ja kauhulla ootan huomisia reenejä, koska jos molskahan uuelleen niin oon varma että aukee koko jalka. Haha, valmentaja sano että no nyt oot ainaki true diver, koska jokasen pitää kokea tuo jossain vaiheessa diving uraa, mulla se tapahtu jo tässä vaiheessa...

12 kommenttia:

  1. Kaikkea vesikin saa aikaan. Ei ihan heti uskoisi, ellei oo ollu lähemmässä kosketuksessa. Hui. Toivottavasti ei tarvitse ihan heti uudestaan kokea tuommoisia molskauksia.

    VastaaPoista
  2. Tee taas ostospostaus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi maa sen uudelleen tekisin ku en oo Shoppailu sen jalkeen XDDD

      Poista
  3. Eikä mä niin rakastan tätä sun vaihtariblogia!! Tuntuu että sun vaihtovuosi on ollu ihana jotenkin :D Ainakin millasen kuvan oon saanu niin sulla on hyvä perhe ja oot löytäny poikaystävän, jota ei monet varmaan ole kokenut vaihtovuotena. Pakko oli kommentoida, vaikka anonyyminä kommentoinkin, en omista google tiliä tai mitään noista muista, mutta niin siksi oli pakko koska tää sun blogi on jotenkin niin kiva, en osaa kuvailla mut tykkään tosi paljon!

    - Sinttu

    VastaaPoista
  4. virallisestettu:Ddd vai virallistettu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDD HIIVATTI ETTA OLI HAUSKA KIRJOTUSVIRHE

      Poista
  5. minkälaiset vanhemmat sillä erichillä on?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rennot hauskat varakkaat rakastavat nuoret saksalaiset ja kaiken kaikkiaan tosi kivat!

      Poista
  6. meinasin saada slaagin ku tos joku päivä oli "tämä blogi on vain kutsuttujen lukijoiden käytettävissä" etc mut huh onneks ei enää, koska sä oot ihan huippu vaihtaribloggaaja! ps. kirosikko suomeks vai enkuks ku sait nuo mustelmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha voii :) ja enkuksi haha... ei suomeksi kiroileminen tuu enää luonnostaan!

      Poista